×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سکوت، عکس العمل رئیس جمهور به سوء استفاده سیاسی حامیان فتنه/حرکت کرباسچی خیانتی در ادامه فتنه ۸۸ است

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از بوتیا،احمد سالک کاشانی در واکنش به صحبت های کرباسچی مبنی بر آزادی سران فتنه در مراسم افطاری رئیس جمهور گفت:  این حرکت کرباسچی یک حرکت از قبل برنامه ریزی شده بوده و نوعی سوء استفاده سیاسی محسوب می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه تصریح کرد: در چنین جلسه ای که همه برای همدلی و همزبانی دور هم جمع شدند دلیلی ندارد که چنین موضوعی که عوامل آن خسارت زیادی را به کشور زدند و مردم هم به این مسئله آگاهند، مطرح شود.

سالک کاشانی عنوان کرد:  سران فتنه نه توبه کردند و نه بازگشتی به این مسئله داشتند و روی اهدافی که در اصل فتنه داشتند ایستادند پس دلیلی ندارد در این جلسه در این مورد صحبت شود.

وی افزود: رئیس جمهور باید به جای سکوت حداقل یک کلمه می گفتند که جای این حرف ها اینجا نیست ولی اینکه سکوت اختیار کرده و هیچ حرفی نزدند جای سوال دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به فتنه سال های ۷۵ و ۸۸ خاطر نشان کرد: این فتنه ها دو هدف اصلی  براندازی نظام و نابود کردن ستون خیمه انقلاب که همان اصل ولایت فقیه است را دنبال می کردند.

سالک کاشانی اذعان داشت: صحبت های کرباسچی در این جلسه جریانات انحرافی داخلی و خارجی را خرسند کرده و رهاوردی جز خوشحال کردن دشمن نداشت و این یک خیانت بزرگ به مردم در ادامه فتنه ۸۸ محسوب می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.