×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
سکوت مرگبار دستگاه‌های متولی حقوق بشر در جنایات سعودی‌ها در بحرین

به گزارش سرویس سیاسی“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات رهبری در جمع سربازان گمنام امام زمان(عج) و وزارت اطلاعات اظهار داشت: پشتوانه ایمان بود که دشمنان ما ذلیل شدند و امروز هم مسؤولان ما با همین پشتوانه مقابل استکبار بایستند.

وی واهمه و ترس دشمن را از وحدت، دین، قرآن، اسلام و رهبری عنوان کرد و ادامه داد: تضعیف نیروی ایمان خیانت است و آمریکا دشمن درجه یک اسلام ناب محمدی(ص) و دشمن امام رضا(ع) است، لذا باید دشمن را ضعیف کرد.

حسینی اعتراف رقبای انتخاباتی آمریکا را در مورد اینکه سردمداران آمریکا و اوباما به وجود آورنده و پایه‌گذار داعش و تروریست بوده‌اند، یک حقیقت عنوان کرد و افزود: اراده خداوند بر رسوایی دشمنان توسط خودشان هست، لذا امروز باید متحد و با ایمان مقابل استکبار ایستادگی کرد.

وی سکوت مرگبار دستگاه‌های متولی حقوق بشر در جنایات سعودی‌ها در بحرین و شروع بمباران‌های مستمر را محکوم کرد و گفت: اگر فردی مفسد و همدست با تروریست‌ها در کشور ایران به اعدام محکوم می‌شود، بوق و کرنا در مورد عدم رعایت حقوق بشر دنیا را پر می‌کند، اما امروز جنایات سعودی در کشتار این همه زن و مرد و کودک حتی با گفتار هم محکوم نمی‌شود.

امام جمعه سیرجان جنایات آل‌خلیفه و جلوگیری از برگزاری نماز جمعه را نیز محکوم کرد و ادامه داد: امیدواریم شر ظالمین به ملت مظلوم بحرین کم شود.

وی به مناسبت روز مقاومت اسلامی هم پرداخت و ابراز داشت: در جنگ ۳۳ روزه همه سقف آهنین و قدرت پوشالی رژیم اشغالگر قدس فروریخت و دشمن صهیونیستی بداند این مقاومت ادامه دارد.

وی با تبریک پیروزی مردم عراق و سوریه در مقابل تروریست‌های استکباری افزود: به زودی شر این ظالمین از منطقه و کشورها کنده شود و امروز آمریکا نگران نبود تروریست برای اجرای ظلم و کشتار در کشورهای اسلامی است.

حسینی با انتقاد از اجرای کنسرت‌های مستمر در سیرجان گفت: عده زیادی از مردم با مراجعه به ما خواستار توقف کنسرت‌ها هستند، در دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) آیا شهر باید تبلیغات کنسرتی داشته باشد یا تبلیغات امام رضایی.

وی از وزاری ارشاد اسلامی و کشور هم انتقاد کرد و بیان داشت: فتوا دادن کار مراجع است، برگزاری کنسرت کار فرهنگی نیست و حرف دل مردم این شهرستان است که ما کنسرت نمی‌خواهیم و مخالف اجرای آن به این سبک بی‌برنامه هستیم.

حسینی از حضور سفیران و خدام حرم رضوی به سیرجان قدردانی کرد و حضور آنان را زنده شدن عشق ولایت امام رضا(ع) در دل مردم عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.