×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
سکوت کشورهای عربی در قبال قتل‌عام مردم مظلوم غزه

به گزارش“سیرجان خبر”حجت‌الاسلام حسین حیدری در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: در هر کشوری که به مردم آن حمله شود و یا طبل جنگ را به صدا در می‌آورند، راه‌های کمک به آن مردم باز است.

وی بیان کرد: اما استکبار و رژیم جعلی و اشغال‌گر یهود به مردمی مظلوم حمله می‌کند که تمام راه‌های کمک به روی آن‌ها بسته است و حتی گذرگاهی که تنها مسیر کمک است هم توسط خودفروختگان به آمریکا بسته است و این مردم با وجود این همه مشکلات دست از مقاومت بر نمی‌دارند و این نقطه پیروزی مردم غزه و ذلیل شدن صهیونیسم است.

امام جمعه موقت سیرجان افزود: در هر حال مسلمان‌ها در حال قتل‌عام هستند و دولت‌های دست‌نشانده و مزدور عرب سکوت کامل را دارند، اما این ملت‌ها هستند و حتی ملت‌های غیرمسلمان که علیه اسرائیل به پا خاسته‌اند.

وی نفوذ گروه‌های مقاومت در خاک اسرائیل و توان موشکی این گروه و پرواز پهبادهای مقاومت در منطقه را نشان از شکست قطعی صهیونیسم و توانایی مقاومت عنوان کرد و از سیاست سردمداران آمریکا و شخص اوباما در زمینه خلع سلاح مقاومت انتقاد کرد.

حیدری گفت: شما انبارهای سلاح خود را در اختیار صهیونیسم گذاشته‌اید و امروز دم از خلع‌سلاح مردم غزه می‌زنید این حرف شما نشان از حماقت و ترس شما از جوانان مقاومت است که به‌زودی صهیونیسم را بسزای اعمال ننگین و جنایاتش می‌رسانند.

امام جمعه موقت سیرجان به مناسبت‌های مختلف هفته از جمله روز انتقال خون و هفته فنی و حرفه‌ای پرداخت و افزود: در اهدای خون هم سلامتی بدن تضمین می‌شود و هم ثواب اخروی والایی به دلیل نجات جان دیگران دارد.

وی تصریح کرد: در فنی و حرفه‌ای هم جوانان باید آموزش و تخصص داشته باشند تا بتوان در شهرستان سیرجان که یک شهرستان صنعتی و معدنی است از نیروهای متخصص بومی استفاده کرد و اگر امروز افراد غیربومی در خیلی واحدهای صنعتی و معدنی مشغول به کار هستند به دلیل نبود آن تخصص در منطقه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.