×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
سیرجان الگوی اشتغال در کشور است/بیش از یک میلیون شغل به واسطه کاهش تولید پسته از دست دادیم

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” شهباز حسن پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بحث جاده ای سیرجان و بردسیر تنها با ۱۱ درصد جمعیت استان کرمان ۵۰ درصد حمل نقل جاده ای را در این استان پوشش می دهد

وی با اشاره به اینکه شهرستان سیرجان رتبه اول اشتغال در کشور را دارا است،افزود: این شهرستان در سامانه رصد رتبه ۱۹۸ درصدی را دارا است که بعنوان الگو در کشور است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص عدم حمایت دولت از پسته کرمان تصریح کرد: بیش از یک میلیون شغل به واسطه کاهش تولید پسته از دست دادیم ما در حال یک جنگ اقتصادی هستیم باید دولت را کمک کنیم.

حسن پور در پاسخ به سوالی در خصوص انتقال بخش عمده حمل و نقل گل گهر به افراد غیر بومی ابراز داشت: میران بار در سیرجان بیشتر ظرفیت استان است بیش از ۴۰ کیلومتر ریل در گل گهر کشیده شده است و جلسات متعددی حتی برای انتقال کامیون از سراسر کشور گذاشته شده است.

حسن پور از وجود ده هزار کامیون در سیرجان خبر داد و افزود: پیشرفت سیرجان مرهون حمل و نقل است ما به دنبال احیای جاده ابریشم هستیم در حال حاضر نیز پروژه جاده اختصاصی گل گهر به محور بندرعباس در حال اجرا است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.