×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
سیرجان فاتح جشنواره مسابقات نیروی دریایی ارتش

به گزارش“سیرجان خبر” با پایان یافتن مسابقات فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سیرجان، مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان در پنجمین جشنواره مسابقات کارکنان و وظیفه نیروی دریایی ارتش قهرمان شد.

ناخدا سوم کمیسر دریایی سید مجید جهانیان که مسئولیت برگزاری این مسابقات را طی پنج روز بر عهده داشت، گفت: در این مسابقات مناطق ۱۲گانه دریایی کشور شامل منطقه یکم بندرعباس، منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، منطقه سوم دریایی کنارک، منطقه چهارم دریایی انزلی، منطقه دوم بوشهر، دانشگاه امام خمینی بوشهر، مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت، مرکز آموزش تکاوران دریایی منجیل، مرکز فرماندهی پشتیبانی دریایی مرکز در تهران، پایگاه دریایی خارک، مرکز شهدای دریایی سیرجان و مرکز آمادگاه جنوب در سیرجان حضور داشتند.

وی بیان کرد: در این جشنواره، مسابقات ورزشی در رشته‌های کشتی، شنا، تنیس روی میز، تیراندازی، تکواندو، دوی صحرانوردی، دارت و طناب‌کشی و فوتبال برگزار شد.

وی با اعلام نتایج مسابقات بیان کرد: در رشته فوتبال منطقه یکم بندرعباس، منطقه چهارم انزلی و آموزش تکاوران دریایی منجیل به ترتیب اول تا سوم شدند، در کشتی هم دانشگاه امام خمینی نوشهر، منطقه سوم کنارک و آموزش تخصص‌های دریایی رشت اول تا سوم شدند.

جهانیان افزود: در شنا نیز مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان قهرمان شد و منطقه سوم کنارک و مرکز پشتیبانی دریایی تهران در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند، در تنیس روی میز هم مرکز سیرجان اول شد و منطقه یکم بندرعباس دوم و دانشگاه امام خمینی نوشهر سوم شدند و در مسابقات تیراندازی دانشگاه امام خمینی نوشهر به مقام نخست دست یافت و منطقه سوم کنارک و مرکز دریایی منجیل دوم و سوم شدند.

وی گفت: در تکواندو مرکز سیرجان، منطقه دوم ولایت جاسک و منطقه یکم دریایی بندرعباس به ترتیب اول تا سوم شدند و در دوی صحرانوردی مرکز شهدای دریایی سیرجان اول شد و مرکز دریایی کنارک و منطقه چهارم انزلی دوم و سوم شدند.

جهانیان اظهار کرد: در رشته دارت هم کنارک اول شد و مراکز دریایی منجیل و سیرجان به مقام‌های بعدی رسیدند و در طناب‌کشی نیز پایگاه دریایی خارک اول شد و منطقه دوم بوشهر و مرکز آموزش دریایی سیرجان به مقام‌های دوم و سومی دست یافتند.

مسئول برگزاری مسابقات ادامه داد: مرکز شهدای دریایی سیرجان با کسب چهار مدال طلا و دو برنز و رسیدن به ۷۰ امتیاز قهرمان، منطقه سوم دریایی کنارک با یک مدال طلا و چهار نقره و ۶۲ امتیاز نایب قهرمان و منطقه یکم دریایی بندرعباس با یک مدال طلا و یک برنز سوم شد.

وی خاطرنشان کرد: کاپ اخلاق این دوره مسابقات هم به تیم پایگاه دریایی خارک اختصاص یافت.

ناخدا یکم ستاد مجید توسلی فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان در حاشیه اختتامیه این مراسم که با برنامه‌های فرهنگی متنوع فرهنگی همراه بود، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مسابقات، قهرمانی مرکز سیرجان در این مسابقات را زمینه قدرت جسمانی و روحیه معنوی آنها عنوان کرد.

این مسابقات به مدت پنج روز و با حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان و نیروهای وظیفه در سیرجان برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.