×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

سیل‌ تکذیبیه‌های‌ انتخاباتی‌ کارگردان‌های‌ مطرح
به گزارش “سیرجان خبر”به نقل از تاانتخاب، محمود گبرلو مجری برنامه هفت اسامی تازه‌ای را به عنوان سازندگان فیلم‌های تبلیغاتی انتخابات خرداد اعلام کرده بود. طبق اعلام گبرلو، اعلامی که هنوز به تایید ستادها و سازندگان نام‌برده نرسیده است باعث واکنش برخی از این کارگردانان شد.کارگردانانی که در برنامه هفت مبنی بر ساخت فیلم انتخاباتی مطرح شده بودند  عبارتند از: محمد حسین لطیفی، فریدون جیرانی، جمال شورجه، حامد عنقا، محمد رضا شفیعی و… قرار است فیلم انتخاب علی اکبر ولایتی را بسازند.

همچنین تعدادی از دانشجویان سیما فیلم غلامعلی حداد عادل، محمد مهدی عسگرپور و رضا میرکریمی فیلم حسن روحانی، رامبد جوان، علی رضا رئیسیان و مسعود جعفری جوزانی فیلم محسن رضایی، محمود رضوی و بهروز شعیبی فیلم محمد باقر قالیباف و حسین شمقدری قرار است فیلم تبلیغاتی سعید جلیلی را بسازند.

متن زیر تکذیبیه برخی از این کارگردان‌ها است:

«جوزانی»

جوزانی تهیه‌کننده و کارگردان در متن تکذیبیه‌ خود آورده است: «آقای گبرلو‌، من تا کنون سه‌بار اعلام کرده‌ام که فیلم تبلیغاتی برای هیچ‌یک از نامزدهای ریاست‌جمهوری نمی‌سازم. نمی‌دانم شما اطلاعات و اخبارتان را از کجا می‌گیرید؟ اما می‌دانم خبر کذب ویرانگر است و اعتبار رسانه را از بین می‌برد. همانگونه که خبر زودرس و بی‌هنگام شما در اسفندماه ۹۱، بازگشایی خانه سینما را مخدوش کرد.»لذا خواهش می‌کنم در اسرع وقت خبر یاد شده را تصحیح کنید!

«مسعود جعفری‌جوزانی»

**********************************

«رامبد جوان»

این کارگردان و بازیگر سینما در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اعلام کرد: ساخت هر فیلم انتخاباتی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب می‌کنم.

او همچنین اضافه کرد: قصد ندارم هیچ گونه فیلم انتخاباتی بسازم.

**********************************

«علیرضا رئیسیان»علیرضا رئیسان کارگردان سینما ضمن تکذیب خبر ساخت فیلم انتخاباتی محسن رضایی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه محمود گبرلو مجری برنامه سینمایی “هفت” عنوان کرد از اساس بی‌پایه است و من به هیچ عنوان علاقه‌ای به ساخت فیلم‌های تبلیغاتی ندارم.

وی در ادامه افزود: تازه پروانه ساخت فیلم “دوران عاشقی” را گرفته ام و در حال حاضر مشغول آماده‌سازی شرابط برای ساخت این فیلم هستم. اصولا روحیه من با ساخت فیلم های تبلیغاتی سازگار نیست و در عین حال فکر می کنم نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیازی به کارگردان ندارند.

 

****************************************

«فریدون جیرانی»

این کارگردان سینما و تلویزیون درباره‌ نام برده‌شدن از او به عنوان عضوی از تیم فیلم‌سازان انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی بیان کرد: برای ساخت فیلم تبلیغاتی ایشان جلسه‌ای تشکیل شد که از من نیز دعوت شده بود در آن جلسه حاضر باشم. ما در آن جلسه‌ درباره‌ی ساخت فیلم تبلیغاتی ایشان و مسائل مختلف آن نظر دادیم و صحبت کردیم.وی در عین حال تاکید کرد: اگرچه در آن جلسه حضور داشتیم و درباره‌ی آن فیلم نظرات‌مان را بیان کردیم، اما «محمدحسین لطیفی» ساخت فیلم تبلیغاتی آقای ولایتی را برعهده دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.