×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
شب آرام چهارشنبه آخر سال در سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر” مدیر عامل سازمان آتش نشانی از مشارکت مردم فهیم سیرجان در برگزاری چهارشنبه آرام آخر سال اعلام رضایت کرد.

سرآتشیار فیروزآبادی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: هر دو ایستگاه آنش نشانی سیرجان در شب چهارشنبه سوری در آماده باش کامل قرار داشتند اما خوشبختانه و با درایت مردم سیرجان هیچگونه حادثه ای در شب چهارشنبه سوری مردم را تهدید نکرد.

وی بیان کرد: تنها محلی که مردم بصورت عمومی این سنت باستانی را برگزار کردند شهرک برق بود که با حضور ماموران آتش نشانی تا پایان مراسم در آن محل هیچ حادثه ای رخ نداد.

همچنین سرهنگ ثمره، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با قدردانی از مردم سیرجان در خصوص برگزاری چهارشنبه آخر سال گفت:با رعایت کردن مردم از هشدارهای انتظامی و برگزاری جلسات آموزشی و اجرای طرح‌های عملیاتی ویژه در چهارشنبه‌ی آخر سال از جمله اقدامات نیروی انتظامی بود که با اجرای آن، شاهد کاهش حوادث و خسارت‌های ناشی از اتفاقات این روز بودیم.
وی اظهار داشت: پلیس همانند سال‌های گذشته تلاش خواهد کرد با حضور مقتدرانه‌ی خود در ایام تعطیلات نوروزی نیز امینت و آرامش را برای مردم به ارمغان بیاورد.

همچنین گزارش های حاصله خبرنگار ما از مرکز اورژانس سیرجان در شب چهارشنبه سوری هیچ مصدوم سوختگی در سیرجان به اورژانس مراجعه نکرده است.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.