×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
جهان‌نجاتی: ما شروع‌کننده درگیری نبودیم/ سرمربی ذوب‌آهن می‌خواست باخت را گردن حواشی بیندازد

به گزارش”سیرجان خبر”مریم جهان نجاتی در خصوص زد و خوردهایی که شب گذشته مقابل ذوب‌آهن پیش آمده بود، اظهار داشت: نیمه اول این بازی یک بر صفر به سود ما به پایان رسید.

در نیمه دوم دقیقه ۷۵ گل دوم را زدیم و دو بر صفر پیش افتادیم. دقیقه ۸۳ زمانی که منتظر بودیم تا بازیکن مصدوم‌مان را تعویض کنیم این درگیری‌ها ایجاد شد.

وی افزود: تیمی که دو بر صفر عقب افتاده و منتظر تمام شدن بازی است چون هزینه ۵ برابری داشته تا مقابل ما به میدان برود، با توجه به اینکه می‌خواهد باخت را گردن حواشی بیندازد این درگیری‌ها را ایجاد کرد.

آیا تیمی که تا دقیقه ۸۳ دو بر صفر جلو است خودش را درگیر حاشیه می‌کند؟ زمانی که بازیکن من قرار بود تعویض شود با توجه به اینکه آسیب دیده بود آرام آرام به بیرون از زمین منتقل می‌شد اینجا وظیفه سرداور است که او را مشایعت کند تا به بیرون منتقل شود اما بازیکن ذوب‌آهن می‌خواست کار سر داور را انجام دهد به همین دلیل بازیکن ما را از پشت هُل داد و شروع به فحاشی کرد داور هم همه این‌ها را دید حتی من به او گفتم که بازیکن ذوب‌آهن فحاشی کرده است اگر داور بازیکن ما را مشایعت می‌کرد چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد.

جهان‌نجاتی خاطرنشان کرد: زمانی که بازیکن ما قصد خروج از زمین را داشت تمام نیمکت ذوب‌آهن روی سر بازیکن من ریختند و او را زدند حتی بیان محمودی سرمربی تیم ذوب‌آهن به بازیکن من ضربه می‌زد! خانم محمودی اگر دوست داری بزرگ شوی با پست دروغین نمی‌توانی به جایگاهی برسی! او مدعی شده من فحاشی کرده‌ام اما به این فکر نکرده کمیته داوری گزارش را انتقال می‌دهد. من هرگز فحاشی نکردم چون شخصیتم بیان محمودی نیست. خانم محمودی شما جای رشد دارید اما راه را اشتباه می‌روید.باید بگویم ما شروع‌کننده درگیری نبودیم بازیکن ۸۸ ذوب‌آهن این اتفاقات را رقم زد اما وقتی درگیری پیش می‌آید همه بازیکنان دو تیم درگیر می‌شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.