×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
شش طرح عمرانی در سیرجان به بهره برداری رسید

به گزارش“سیرجان خبر” منصور مکی‌آبادی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی در شهر پاریز اظهار داشت: شش طرح عمرانی شهر پاریز در سومین روز از دهه فجر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری با زیربنای ۱۳۰ متر مربع و هزینه ۸۰۰ میلیون ریال از اعتبارات عمرانی، مجتمع گلخانه‌ای پردیس حسین‌آباد به مساحت ۴ هزار متر مربع و هزینه ۳ میلیارد ریال از اعتبارات تسهیلات بانکی و با اشتغالزایی پنج نفر از جمله طرح‌های عمرانی بخش پاریز است.

فرماندار سیرجان، احداث زمین ورزشی چمن مصنوعی هماشهر با مساحت یک هزار و ۳۶۳ متر مربع و هزینه ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از اعتبارات عمرانی شهرداری هماشهر را از دیگر طرح‌های عمرانی شهر پاریز ذکر کرد و بیان داشت: ۴۰۰ جوان این شهر از زمین ورزشی مناسب بهره‌مند شدند.

مکی‌آبادی ادامه داد: آبرسانی به روستای کران به حجم لوله‌گذاری ۷ کیلومتر و با هزینه ۷ میلیارد ریال از اعتبارات آب و فاضلاب روستایی از دیگر طرح‌هاست که بیش از ۲۰۰ خانوار از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند شدند.

وی همچنین گازرسانی به دبستان شهید لری‌گویینی روستای کران به هزینه ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات طرح گازرسانی به مدارس را از جمله طرح‌های عمرانی پاریز ذکر کرد و گفت: ۱۵۰ دانش‌آموز این مدرسه از سیستم گرمایشی مناسب استفاده می‌کنند.

فرماندار سیرجان در پایان متذکر شد: برق‌رسانی به مجتمع مسکونی مهر شهر پاریز با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات شرکت برق و تسهیلات بانکی از دیگر طرح‌ها است و ۲۰۰ واحد مسکونی مسکن مهر پاریز از مزایای برق بهره‌مند شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.