×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
شورای نگهبان میراث ارزشمند انقلاب و امام راحل و یکی از دستاورد های نظام است/ اقتدار نظام و ارتقای سطح معیشتی و اقتصادی کشور و مردم اولویت‌های کاری مجلس است

به گزارش”سیرجان خبر”حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اقتدار نظام و ارتقای سطح معیشتی و اقتصادی کشور و مردم را از اولویت‌های کاری مجلس و دولت عنوان کرد.

امام جمعه سیرجان بیان داشت: رهبری به صراحت از نمایندگان خواستند که به جای حاشیه به اصل کار خویش که همان اصلاح وضعیت کنونی است، بپردازند و مجلس دوره یازدهم را مظهر امید و انتظار مردم عنوان کردند که امروز باید کارشان با توجه به بنیه قوی و ظرفیت‌های موجود کشور در روند حل مشکلات، تأثیر محسوس برای جامعه و مردم  داشته باشد.

خطیب جمعه سیرجان به وضعیت اوج‌گیری مجددکرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نیاز به همراهی با نیازمندان اشاره کرد و گفت: نهضت کمک‌های مومنانه برای قشرهای آسیب‌پذیر هم لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام حسینی به ۲۶  تیرماه سالگرد تأسیس شورای نگهبان پرداخت و افزود: ساختار و عملکرد این نهاد نظارتی و شورای نگهبان از جایگاه بسیار خطیر در نظام جمهوری اسلامی برخوردار و حافظ احکام اسلام و جمهوریت نظام اسلامی است.

امام جمعه سیرجان گفت: شورای نگهبان میراث ارزشمند انقلاب و امام راحل و یکی از دستاورد های نظام است که حافظ نظام و امانات مردم در انتخابات است و برنامه‌ها و فعالیت‌های این نهاد همواره بر اساس قانون  و در راستای تحقق اهداف عالیه نظام در مسیر صحیح و قانون‌مداری ادامه دارد.

وی به گرفتاری آمریکا در ویروس کرونا و آتش در ناو جنگی‌اش اشاره کرد و تصریح کرد: وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده به عنوان پیشرفته‌ترین کشور جهان از کنترل خارج شده، که مقامات نمی‌توانند تصمیمات درستی برای مقابله با این بیماری داشته باشد

 حسینی ادامه داد: امروز آتش‌سوزی در ناو می‌تواند عذابی باشد که باید به آنان گفت بیخودی دنبال مقصر نگردند و دیگران را متهم نکنند این آتشی است که خودشان روشن کرده‌اند و این اتفاق پاسخ جنایت‌های شما است که به دست عناصر خود شما اتفاق افتاده است و مجازات خداوند هم به دست خودتان اجرا می‌شود.

امام جمعه سیرجان به هفته بهزیستی پرداخت و از خدمات بهزیستی به قشر معلول جامعه قدردانی کرد و خواستار همکاری و توجه بیشتر مردم و خیران برای رفع نیازهای جامعه هدف در بهزیستی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.