×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
شکست استقلال مقابل قطری ها/پیروزی فولاد ایران مقابل الفتح عربستان

به گزارش“سیرجان خبر” تیم فوتبال فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز و در حضور بیش از ۳۰ هزار تماشاگر در دومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الفتح عربستان رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

در دقیقه ۶۷ ضربه سروش رفیعی با برخورد به دست مدافع الفتح گل نشدو توپ به بیرون رفت که داور به درستی نقطه پنالتی را نشان داد اما بازیکنان عربستانی به شدت به تصمیم داور معترض شدند در حالیکه تصاویر تلویزیونی هم درستی پنالتی فولاد را تایید می‌کرد.

ترکیب تیم فولاد خوزستان:

سوشا مکانی، لئوناردو پادوانی، ایوب کلانتری، عبدالله کرمی، سروش رفیعی( از دقیقه ۸۷ لئندرو چاووز)، مهرداد جماعتی، امید خالقی، بختیار رحمانی، شهاب کرمی، غلامرضا رضایی و اسماعیل شریفات( از دقیقه ۷۴ ساسان انصاری)

سرمربی: حسین فرکی

شکست استقلال مقابل الریان

در دیگر بازی انجام شده از گروه A الریان قطر برابر استقلال به برتری یک بر صفر رسید. اوچه در دقیقه ۱۵ تک گل بازی را به ثمر رساند.

ارسال بازیکنان الریان از میانه‌های میدان روی دروازه استقلال با خروج رحمتی و اشتباه بچه‌گانه این دروازه‌بان با تجربه همراه بود. روی این ارسال توپ از دستان رحمتی رها شد تا اوچه مهاجم نیجریه‌ای نماینده قطر در دقیقه ۱۵ به راحتی دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.