×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
شکست برابر گیتی‌پسند تلنگری به بازیکنان بود

footballبه گزارش“سیرجان خبر”  قاسم شهبا با اشاره به شکست روز گذشته تیمش در برابر گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: امروز روز فوتبالی ما نبود در نیمه نخست فوتبال بسیار ضعیفی را در برابر گیتی‌پسند از خود به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: در این نیمه حریف از بازی ضعیف بازیکنان ما نهایت استفاده را داشت و در همین نیمه دو بار دروازه ما را فرو ریخت.

شهبا تصریح کرد: در بین دو نیمه با بازیکنان تیم صحبت کردم و نقاط ضعف تیم را به آنها گفتم، ما باید در نیمه دوم بازی را به سود خود برگردانده و با اتکا به حمایت تماشاگران حاضر در ورزشگاه نتیجه بهتری را کسب می‌کردیم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان روند بازی تیمش در نیمه دوم را تهاجمی عنوان کرد و افزود: در نیمه دوم بازیکنان گل‌گهر متحول شدند، ما چیزی برای از دست داشتن نداشتیم و باید با حمله نتیجه بازی را عوض می‌کردیم.

شهبا گفت: با وجود اینکه تیم در نیمه دوم سراسر حمله شده بود، اما تاثیر، استرس و فشار ناشی از شکست از حریف در دیدار خانگی بر روی ضربات بازیکنان ما آشکار بود، مهاجمان ما در نیمه دوم فرصت‌های گلزنی زیادی را بر روی دروازه حریف ایجاد کردند، اما همه این فرصت‌ها با بی‌دقتی هدر رفت.

سرمربی گل‌گهر سیرجان خاطر نشان کرد: این باخت در زمان مناسبی اتفاق افتاد، شاید این شکست تلنگری باشد برای برخی بازیکنان ما که در درون زمین فوتبال احساسی را دنبال می‌کردند و امیدوارم از هفته آینده بار دیگر همان تیم خوب و کم‌نقص هفته‌های نخست باشیم.

شهبا با اشاره به نزدیک شدن فاصله امتیازی تیمش با سایر بالانشینان جدول گفت: تیم دوم جدول با گل‌گهر یک امتیاز اختلاف دارد، نیروی زمینی اکنون با ۱۳ امتیاز پشت سر گل‌گهر قرار گرفته است ما نباید اشتباه کنیم، اشتباه و لغزش ما برابر با از دست دادن صدر جدول است.

وی بیان داشت: یکشنبه هفته آینده در بندرعباس به مصاف تیم شهرداری می‌رویم و امیدوارم با تلاش و کوشش بازیکنان و انجام تمرینات مناسب و شناختی که از تیم حریف به دست می‌آوریم از این دیدار با دست پر خارج شویم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.