×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
شکست پروژه “تکرار مجلس اصلاح طلب” توسط رسانه‌های زنجیره‌ای/ انتخابات هیئت رئیسه مجلس بی اعتباری جدیدی در کارنامه اصلاح طلبان بود

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از دانا،جعفر قناد، کارشناس مسائل سیاسی در خصوص پیرزوزی اصولگرایان در هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: پیروزی آیت الله جنتی در خبرگان و ترکیب نهایی هیئت رئیسه مجلس ثابت کرد که واقعیت کشور و انتخابات به چه شکلی بوده است.

وی با اشاره به جنجال های رسانه ای صورت گرفته از سوی اصلاح طلبان اظهار داشت: پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات تنها یک جنجال رسانه‌ای بود که با حمایت رسانه های اصلاح طلب و بیگانه صورت گرفت؛ نتایج انتخابات هیئت رئیسه برای کسانی شگفت آور است که تصورشان بر مبنای رسانه های غربی و اصلاح طلب بود.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رسانه های بیگانه و غربی در وارونه جلوه دادن حقایق همواره تلاش کرده اند خاطر نشان کرد: رأی اصلی مردم آن چیزی نبود که توسط اصلاح طلبان بیان شد بلکه ترکیب امروز هیئت رئیسه مجلس رأی واقعی مردم بود.

قناد با اشاره به این نکته که رسانه های واقع گرا ترکیب مجلس را پیش از این اعلام کرده بودند خاطر نشان کرد: اتفاقی که در دو انتخابات رئیس خبرگان و هیئت رئیسه مجلس افتاد این بود که بی اعتباری جدیدی به کارنامه رسانه های غربی و پیروان آنها در داخل یعنی رسانه های اصلاح طلب به وجود آورد.

وی ضمن تأکید بر این نکته که برخی شبکه های اجتماعی دائما دروغ “مجلس اصلاح طلب” را “تکرار می کردند” بیان داشت: توهم تهران همه ایران است باعث بروز چنین اتفاقی شد؛ چرا که اصلاح طلبان گمان می کردند اکنون که لیست اصلاح طلبان در تهران پیروز شده است، غالب نمایندگان اصلاح طلب هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به آمار متناقض که از سوی رسانه های زنجیره‌ای بعد از انتخابات منتشر شد خاطر نشان کرد: برخی از این رسانه ها بلند گوی رسانه های خارجی بوده و تنها به همراهی با رسانه های غربی می پرداختند بدون اینکه تحلیل صحیحی از فضای واقعی کشور داشته باشند.

قناد در ادامه افزود: برخی از این رسانه ها نیز به دنبال بهره برداری حزبی از این موضوع بودند و هنگامی که تنور انتخابات را داغ دیدند، خواستند با القای پیروزی اصلاح طلبان، بر روی رأی نمایندگان مجلس برای انتخاب رئیس تأثیر بگذارند و نمایندگان مستقل را به سمت خود بکشانند که این افراد در نهایت شکست خوردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.