×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
نواخته شدن زنگ انقلاب در سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و دفاع“سیرجان خبر”صبح امروز صدای زنگ انقلاب با حضور مسئولین شهرستان در دبیرستان دخترانه امام رضا(ع)، توسط حجت الاسلام حسینی؛ امام جمعه شهرستان به صدا در آمد.

دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن است که آغازین روز دهه فجر نیز محسوب می‌شود.

بنا بر رسم سال‌های گذشته سازمان‌ها، نهادها، ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس سیرجان نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی را با نواختن زنگ انقلاب آغاز می‌کنند تا به این ترتیب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گیرند.

برافراشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران نیز از دیگر برنامه‌های  این روز بود که توسط دانش آموزان اجرا شد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حسینی،امام جمعه شهرستان سیرجان با اشاره دستاوردهای انقلاب اسلامی طی این ۳۷ سال اشاره کرد و گفت:امروز یکی از افتخارات بزرگ ملت ما این است که در برابر بزرگترین نمایش قدرت و آرایش ناوهای جنگی آمریکا و اروپا در خلیج فارس صف آرایی نمود و ما اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی ایران برای همیشه حامی و پناهگاه مسلمانان آزاده جهان است و امروز صدای انقلاب در کشورهای منطقه شنیده شده و بیداری ملت ها را موجب شده به همین دلیل دشمن نمی خواهد بگذارد این صدا به دیگر کشورهای جهان صادر شود.

حسینی گفت:به برکت خون شهیدان حکومت اسلامی در دنیا می درخشد و فعالیت های آنها در رسانه های غربی و ناکارآمد جلوه دادن آن بیانگر بغض و کینه آنها به این انقلاب معنوی است و انقلاب دستاوردهای زیادی برای ایران وجهان داشته است هر چند دشمنان تلاش کردند به انقلاب آسیب بزنند اما به یاری خداوند، رهبری امام راحل ومقام معظم ولایت و حضور مردم توانسته ایم با سختی های زیاد آن را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

تعدادی از موتورسواران بسیجی پس از حرکت از مقابل حسینیه امام خمینی(ره) با اهدای گل، تمثال امام خمینی(ره) را گلباران کردند.

لازم به ذکر است، از امروز دستگاه‌ها و ادارات مختلف شهرستان با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف، افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و جشن‌های انقلابی، بار دیگر بهار انقلاب را جشن می‌گیرند تا شور و اشتیاق خود را بر همگان نشان دهند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.