×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
صدرنشینی موقت پرسپولیس با توقف مقابل استقلال خوزستان

perspolis footballبه گزارش“سیرجان خبر” پرسپولیس و استقلال خوزستان در آخرین دیدار نیم فصل اول و از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه اول این مسابقه ضربه سر سیدصالحی در دقیقه ۵ که توسط دروازه‌بان استقلال دفع شد، ضربه ایستگاهی خلعتبری در دقیقه ۳۴ که از بالای دروازه آبی‌های خوزستان به بیرون رفت و ضربه صادقیان در لحظات تلف شده نیمه اول، موقعیت خطرناک دیگری روی دروازه‌ها خلق نشد.

این مسابقه که در نیمه اول گلی را در پی نداشت و ۲ تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند، در نیمه دوم با حملات پرسپولیس آغاز شد و شاگردان دایی سعی کردند از کناره‌ها و سمت راست خط دفاعی استقلال خوزستان به دروازه این تیم برسند. امید عالیشاه و پیام صادقیان چندین بار از سرعت خود استفاده کردند تا پرسپولیس را صاحب گل کنند اما این حملات بی نتیجه بود.

در ادامه و در یکی از همین حملات عالیشاه در دقیقه ۵۸ ارسال کوتاهی را به محوطه جریمه آبی پوشان خوزستانی داشت که ضربه آرام صادقیان در اختیار دروزاه‌بان استقلال قرار گرفت.

در دقیقه ۶۲ استقلالی‌ها به سمت دروازه پرسپولیس حمله کردند که مدافعان سرخپوش اعتقاد به آفساید داشتند اما کمک داور آفساید اعلام نکرد تا ابراهیم صالحی با نیلسون تک به تک شود. بازیکن استقلال خوزستان این موقعیت تک به تک را به راحتی از دست داد و به بیرون زد.

دقیقه ۶۶ هم در حالی که امید عالیشاه در آستانه تک به تک شدن با دروازه‌بان استقلال خوزستان بود اما نتوانست خود را به توپ برساند تا پرویز کریمی این موقعیت را از پرسپولیسی‌ها بگیرد.

بازی در ادامه نیز در میانه‌های میدان دنبال شد تا دایی و ویسی با تعویض‌های خود چاره‌ای بیندیشند. یکی از این تعویض‌ها حضور محمد عباس‌زاده در ترکیب پرسپولیس بود که در دقیقه ۸۰ با یک ضربه قیچی قصد داشت دروازه استقلال خوزستان را باز کند، اما او هم در گلزنی موفق نبود. در ادامه و در دقیقه ۸۲ بازیکنان استقلال خوزستان روی یک ضد حمله به سمت دروازه پرسپولیس حمله کردند که در این صحنه میلاد میداوودی شوت نه چندان خطرناکی به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد تا این موقعیت هم از دست برود.

دقیقه ۸۴ خطرناک‌ترین موقعیت پرسپولیس روی دروازه استقلال خلق شد و پس از چند پاس و برگشت توپ توسط مدافعان آبی پوش توپ به عباس‌زاده رسید اما مهاجم پرسپولیس نتوانست این موقعیت را تبدیل به گل کند و توپ با اختلاف کمی از کنار دروزاه به بیرون رفت. در دقیقه ۸۸ هم سیدمهدی سیدصالحی صاحب موقعیت دیگری شد اما این توپ هم وارد دروازه کریمی نشد. سرخپوشان در دقیقه ۹۱ هم صاحب یک کرنر شدند اما ضربه سر بازیکنان این تیم از روی خط دروازه بیرون کشیده شد تا پرسپولیسی‌ها در حسرت برد در این دیدار بمانند.

پرسپولیس با این تساوی ۲۷ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد صدرنشین شد، اما قهرمانی نیم فصل این تیم به خطر افتاد و این اتفاق تنها در حالی رخ می‌دهد که دیدار استقلال و تراکتورسازی مساوی شود و استقلال در دیدار عقب افتاده خود برابر ملوان هم نتواند به پیروزی برسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.