×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
صعود فولاد خوزستان به یک هشتم نهایی/وداع تلخ شاگردان قلعه‌نویی با آسیا

به گزارش“سیرجان خبر” در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فولاد ایران از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان الجیش قطر بود که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۱ فولاد خوزستان به پایان رسید. رحمانی، رضایی و پریرا برای شاگردان فرکی گلزنی کردند تا پس از پیروزی سپاهان، دومین نماینده ایران نیز نتیجه خوبی به دست آورد.

فولاد در این بازی با ترکیب سوشا مکانی، غلامرضا رضایی، مهرداد جماعتی، ساسان انصاری، امید خالدی، شهاب کرمی، بختیار رحمانی، سروش رفیعی (عبدالله کرمی دقیقه ۷۹)، مهدی بدرلو، ایوب والی و لیندرو پادووانی وارد میدان شد.

با توجه به نتایج به دست آمده فولاد ایران با ۱۱ امتیاز صعودش را از گروه قطعی کرد. الجیش نیز با ۸ امتیاز بالاتر از بنیادکار ۵ امتیازی در رده دوم جدول این گروه قرار گرفت تا برای صعود تنها به یک امتیاز نیاز داشته باشد.
دیدار تیم های الشباب عربستان و استقلال از ساعت ۲۲:۰۵ در ورزشگاه فهد ملک برگزار شد.

آبی‌ها که چیزی برای از دست رفتن نداشتند اقدام به حمله کردند اما این حملات جواب نداد تا اینکه در دقیقه ۳+۹۰ و روی یک ضدحمله در حالی رحمتی بیرون آمده بود گل دوم را دریافت کردند و در نهایت شاگردان قلعه‌نویی با شکست ۲ بر یک مقابل الشباب با ۴ امتیاز وداعی تلخ با آسیا داشتند.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی،حنیف عمران زاده، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، آندرانیک تیموریان، ایمان مبعلی (۷۸ تونی کارلوالیو)،پژمان نوری، مهرداد اولادی، محمد قاضی و آرش برهانی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.