×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
صندوق‌های خرد و کوچک روستایی در امر تولید بومی فعال می شوند/ بنای ما در انتخابات امانتداری و اجرای قانون است

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” منصور مکی‌آبادی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان در سال جدید با تشریح اجرایی و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در این شهرستان اظهار داشت: تمام توان بخش صنعت و معدن در شهرستان سیرجان در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است.

وی افزود: امسال همه امکانات در امر تولید و اشتغال قرار می‌گیرد و صندوق‌های خرد و کوچک روستایی در امر تولید بومی هر منطقه فعال می‌شوند و تلاش بیشتر را در امر خودکفایی خواهیم داشت.

مکی‌آبادی با تاکید بر استقبال از سرمایه‌گذاران در شهرستان معدنی و صنعتی سیرجان گفت: از سرمایه‌گذاران استقبال کرده‌ایم و تمام موانع و مشکلات آنها را برای اجرای طرح‌هایشان برطرف می‌کنیم، زمینه تولید و اشتغال در این شهرستان برای هر سرمایه‌گذار واقعی آماده است.

وی مبحث انتخابات را اولویت اصلی دانست و گفت: بنای ما در انتخابات امانتداری و اجرای قانون است و همه امکانات برای یک انتخابات خوب فراهم شده، اما اگر کسانی بخواهند از اکنون و برخلاف قانون فضای انتخاباتی زود هنگام داشته باشند برخورد می‌شود.

فرماندار سیرجان گفت: یک هزار و ۴۳۰ نفر در انتخابات شهر و روستا در شهرستان ثبت‌نام کردند که ۱۱۱ نفر مربوط به شهر سیرجان است و برای برگزاری این انتخابات در موعد مقرر ۱۰ هزار نفر نیرو در همه زمینه‌ها نیاز است که ادارات و نهادها باید امکانات و نیروی مورد نیاز را در اختیار بگذارند.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی اظهار داشت: تلاش در جهت تولید و اشتغال بیشتر ادامه تحقق اقتصاد مقاومتی است که باید از اصول کاری و عملیاتی مدیران و مسئولان باشد.

وی عنوان کرد: رمز پیروزی بر جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران، مدیریت جهادی در کنار بیعت با رهبری و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است که استقلال و خودکفایی را به همراه  دارد و هر مدیر و مسئولی بستر کار و تلاش را برای رسیدن به اشتغال و تولید بیشتر فراهم کند تا با تکیه بر توان و ظرفیت کشور دشمن نیز حربه تحریم را نداشته باشد.

حسینی با تاکید بر تقوای الهی به انتخابات آینده کشور اشاره کرد و گفت: هرجا خدا را ناظر ببینیم، گناه و خطایی نیست و امور براساس قانون و شرع اسلام انجام می‌شود، اما اگر تقوا نباشد نفاق و دروریی و دروغ گریبانگیر می‌شود و نتیجه‌گیری خوبی نخواهیم داشت.

امام جمعه سیرجان به کاندیداهای انتخاباتی توصیه کرد که اخلاق شرعی و انتخاباتی را رعایت کنند و قانون را سرلوحه کار خود داشته باشند تا نتایج مطلوب را از انتخابات داشته باشیم و گفت: تخریب رقبا کار افراد ضعیف و ناتوانی است که خودشان توانایی برای رقابت ندارند.

حسینی بر اجرای امور فرهنگی در راستای ارزش‌های دینی در سال جدید اشاره کرد و بیان داشت: متولیان فرهنگی شهرستان غنای فرهنگ اسلامی را ببینند و مطمئن باشند با برنامه‌های فرهنگی خوب، آرامش و امنیت روانی مردم هم بیشتر می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.