×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
طرح‌های توسعه انتقال آب از خلیج فارس به زودی محقق می‌شود/ بهره برداری از ۴ هزار میلیارد پروژه آماده به دست رییس جمهور

به گزارش سرویس اقتصادی “سیرجان خبر” شهباز حسن‌پور با اشاره به سفر رئیس جمهور به سیرجان اظهار داشت: بیش از ۴ هزار میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح داریم که به دست ریاست جمهور بهره‌برداری می‌شوند.

وی بیان داشت: این طرح‌ها در اجرای طرح‌های توسعه سنگ آهن گل‌گهر هستند که برای چندمین بار است از ریاست جمهور دعوت می‌کنیم تا ایشان طرح‌های فوق‌الذکر را افتتاح کنند و امیدواریم با افتتاح این طرح‌ها مشکل و معضل بیکاری در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر کاهش یابد.

حسن‌پور از خسارات فراوان سیل اخیر به واحدهای مسکونی در بردسیر و سیرجان خبر داد و گفت: ۳۵۰ واحد مسکونی در شهرستان سیرجان به طور کامل تخریب شدند و مردم با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند.

وی ادامه داد: تاکنون ریالی هم از سوی دولت برای این موضوع خسارت پرداخت نشده و برخی از شهرداری‌ها طی پنج ماه گذشته نتوانستند، حقوق کارگران و کارمندان را پرداخت کنند و در این مورد هم باید دولت به فکر رفع مشکل باشد.

وی در مورد تأمین آب مورد نیاز کارخانه‌های صنعتی و معدنی بیان داشت: طرح‌های توسعه انتقال آب از خلیج فارس به زودی محقق می‌شود و یکی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای رونق تولید در صنعت این منطقه است و موجب شکوفایی بیشتر صنعت در این شهرستان می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.