×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
طومار مردم سیرجان در حمایت از قوه قضائیه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی+تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”، ظهر امروز در حاشیه مراسم نماز عبادی و سیاسی جمعه در شهرستان سیرجان، طومار درخواست مردم و دانشجویان این شهرستان از قوه قضائیه برای محاکمه عادلانه متهمان امضاء شد.

مردم ولایت مدار شهرستان سیرجان با امضای این طومار حمایت قاطع خود را از قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی و امنیتی اعلام کردند.

نماز گزاران نماز جمعه امروز سیرجان، به صورت خودجوش با تهیه و امضای طوماری در برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی و امنیتی از قوه قضائیه تشکر و خواستار برخورد جدی تر با دیگر مفاسد شدند.

 

در متن این درخواست آمده است:

 

بسمه تعالی

ما مردم همیشه در صحنه سیرجان ضمن حمایت قاطع از قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی و امنیتی خصوصاً در راس آنها محکوم فتنه ۸۸و مفسد بزرگ اقتصادی «مهدی هاشمی»،کمال تشکر راداریم.

از آنجایی که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز فرموده اند: در امر مبارزه نباید هیچ تبعیضی دیده شود. با فساد در هرجا و هر مسلک باید برخورد یکسان صورت گیرد. لذا این حرکت جهادی و مقدس به مردم عزیزمان این اطمینان راداد که مسئولان قوه قضائیه در کنار رهبر دلسوز و مردم بصیر در برخورد با مفاسد اقتصادی و امنیتی با اقتدار با چنین پرونده های بزرگی که در رأس آنها برخی از فتنه گران از قبیل «مهدی هاشمی» است برخورد خواهد کرد.امیدواریم که ورود به این پرونده شروعی تازه برای محاکمه دیگر سران فتنه و مفسدان بزرگ اقتصادی دیگر باشد.

ما مردم سیرجان در این امر خطیر پشتیبان این جهاد قوه قضائیه خواهیم بود.

از شما جهادگران عرصه قضائی خواهانیم که ضمن برخورد قاطع از حقوق ملت ایران ذره ای کوتاه نیامده و مجرمان را هرکس که باشند، قاطعانه به مجازات برسانید.

والاسلام

مردم ولایی شهرستان سیرجان

emza toomar2 emza toomar8 emza toomar1 emza toomar7 emza toomar5 emza toomar4 emza toomar3 emza toomar6

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.