×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
طی آیینی با حضور مسوولان؛ از خبرنگاران شهرستان سیرجان تجلیل شد

به گزارش “سیرجان خبر” این مراسم با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان و خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان ضمن تبریک روز خبرنگار و ابراز همدردی با مردم لبنان در خصوص حادثه اخیر، گفت: در اسلام هیچ مرزی وجود ندارد؛ اگر به مردم سوریه و لبنان کمک می کنیم چون مسلمانیم و وظیفه انسانی و دینی خود را انجام می دهیم.

وی با اشاره به توطئه های دشمن در سالهای اخیر و روند ادامه آن در منطقه تصریح کرد: سران مستکبر و حامیان جیره خور آنها بنا به ایجاد اختلاف و آشوب دارند و می دانند توان مقابله با ایران را ندارند؛ اما اقدام به ترور و دست به خرابکاری می زنند که نمونه بارز این جنایات ترور حاج قاسم سلیمانی بود

. نماینده ولی فقیه و امام جمعه سیرجان افزود: بسیاری از خبرنگاران و عزیزان در دوران دفاع مقدس و سربازان دفاع از سوریه به درجه رفیع شهادت رسیدند؛ ما باید آنها را الگوی خود قرار دهیم و خبرنگاران نیز باید انعکاس خوبی از اتفاقات پیرامون خود داشته باشند؛ حرفه شما پر مسوولیت و سنگین است.

حجت الاسلام سیدمحمود حسینی خطاب به خبرنگاران گفت: شما را به تقوای الهی و ترس از خداوند توصیه می کنم که اگر به آن عمل شود خوب کار می کنیم؛ امروز مردم گرفتار مشکلات اقتصادی هستند که باید به آن بپردازیم و مردم را به سعه صدر دعوت کرد و باید به گونه ای بنویسید که دشمنان مایوس و سرنگون شوند.

در ادامه این نشست سهراب بهاالدینی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، ضمن تقدیر از خبرنگاران، سیرجان را یکی از شهرهای مهم و بزرگ در استان و کشور از نظر رسانه و مطبوعات برشمرد و گفت: نشریات بیش از متن به حاشیه می‌پردازند که امیدواریم به متن بیشتر بپردازند. نقطه قوت سیرجان فعالیت گسترده و پوشش رسانه‌ای است.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران تصریح کرد: تحریم هم نتوانست مقابل اراده و پیشرفت ملت و کشور ایران را بگیرد؛ همانگونه که شاهد توسعه و آبادانی کشور هستیم که در این راستا در دولت تدبیر وامید علی رغم فشارهای خارجی وکاهش منابع مالی ولی اقدامات موثری در عمران و آبادانی کشور انجام شده ودر سیرجان شاهد احرای طرح ها وپروژه های مهمی دز بخش های مختلف بوده وهستیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان بیان کرد: در خصوص مبارزه با کرونا، نشریات نقش مهمی در کنترل ویروس کرونا بخصوص در حوزه اطلاع رسانی وفرهنگ سازی ایفا کردند که توانستیم با کمک آنها روند خوبی را پشت سر بگذاریم .

وی گف: امروز شاهد وحدت وهمدلی در شهرستان هستیم و در سایه همین وحدت است که شهرستان سیرجان در حال پیشرفت و توسعه است.

در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال در حوزه خبری و رسانه های سیرجان تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.