×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
ظرفیت پذیرش دو بیمارستان در حال تکمیل شدن است/ قدرت سرایت سوش دلتای کرونا بسیار بیشتر از گونه های قبلی است

دکتر موقری پور در گفت وگو با خبرنگار “سیرجان خبر “ با اعلام این که متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک شخص ۳۷ ساله به فاصله یک روز پس از پذیرش در بیمارستان و شخصی دیگر نیز که ۴۸ ساله بود در همان روز پذیرش در بیمارستان به خاطر ابتلا به کرونا فوت شده اند گفت: این دو شخص جزو بیماران بخش سرپایی کرونا بوده و هیچ بیماری زمینه ای هم نداشته اند.


وی مجدداً یادآور شد که متأسفانه این روزها اکثر مردم خصوصاً جوانان، بدون ماسک در معابر عمومی تردد می کنند که چون این بار با جهش دلتای ویروس کرونا مواجه هستیم و این نوع جهش، گروه های سنی پایین تر را نیز درگیر می کند لذا از تمامی همشهریان فهیم خصوصاً جوانان و نوجوانان خواهشمندیم که نسبت به رعایت پروتکل ها حساس بوده و برای جان و سلامتی خود و عزیزان شان ارزش و احترام قائل شوند.

دکتر جهانشاهی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: در بیمارستان امام رضا (علیه السّلام) بیش از ۱۵۰ بیمار در بخش های بستری مثبت و بستری موقت کرونا پذیرش شده است.


وی افزود: ظرفیت پذیرش دو بیمارستان در حال تکمیل شدن است و کادر درمان نیز در تلاش شبانه روزی هستند تا از سلامتی همشهریان عزیز مراقبت کنند لذا از همشهریان بزرگوار سیرجانی استدعا داریم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حتی پس از تزریق واکسن که این روزها در حال انجام می باشد، قدردان زحمات این مدافعان سختکوش سلامت باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.