×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
عزم و اراده ملت ایران باعث شکست دشمنان شده است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”، سعید جلیلی عصر سه‌شنبه در جمع مردم سیرجان گفت: ملت ایران در همه عرصه‌ها عشق و حمایت خود از انقلاب و نظام را به اثبات رسانده‌اند و همین عزم و اراده ملت ایران باعث شکست دشمنان شده است.

وی ادامه داد: اراده‌ای که درمردم ایران وجود دارد برگرفته از ولایت و اتحاد است و این عزم و اراده می تواند سرمنشا پیشرفت های بسیاری باشد.

جلیلی به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه “ما امروز در یک پیچ تاریخی هستیم” اشاره و تصریح کرد: این سخن نشان می‌دهد که تا امروز در مسیر صحیح حرکت کرده‌ایم و از این به بعد نیز باید برای رسیدن به قله با تمام توان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: ملت ایران در همه عرصه‌ها عشق و حمایت خود از انقلاب و نظام را به اثبات رسانده‌اند و همین عزم و اراده ملت ایران باعث شکست دشمنان شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: با انقلاب اسلامی ایران حرکت جدید در جهان آغاز شد و با رهبری‌های رهبر کبیر انقلاب(ره) و مقام معظم رهبری تا به امروز در مسیر سعادت و عزتمندی حرکت کرده‌ایم و در این مسیر فراز و نشیب‌ها و مشکلات فراوانی را از سر گذرانده‌ایم.

وی اذعان داشت: ایران اسلامی باید در همه زمینه‌ها پیشرفت کند و رهبر معظم انقلاب نیز در این فرمایش خود متذکر می‌شوند که باید مراقب باشیم که در مسیر صحیح گام برداریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایستادگی در مقابل ظلم را از درس‌های مکتب امام خمینی(ره) دانست و افزود: ملت ایران امروز از حق خود کوتاه نیامده و در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستادگی می‌کنند.

جلیلی گفت: دشمنان از تکثیر انقلاب ایران هراس دارند و به خوبی می‌دانند جوانانی که در جنگ مقابل عراق با دستان خالی موفق به شکست دشمنان شدند در جنوب لبنان نیز می‌توانند افتخار آفرین بوده و نقشه‌های دشمنان را نابود کند.

وی تصریح کرد: ما در زمان جنگ با کمترین تجهیزات نظامی و امکانات در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردیم و علت پیروزی و کامیابی رزمندگان ما قدرت ایمان و عزم و اراده این مردم غیور بود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی دشمنان از پیشرفت‌ها و قدرت گرفتن ایران اسلامی هراس دارند و به همین دلیل پی در پی به دنبال سنگ‌اندازی و بهانه‌تراشی هستند تا ما از مسیر خود منحرف کنند.

وی دلیل اعمال تحریم را ناامیدکردن مردم دانست و افزود: اما ما با وجود تحریم‌ها نیز موفق بودیم و باز هم دشمنان در برابر اراده ملت ایران خوار و خفیف شدند.

جلیلی با اشاره به صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران اذعان داشت: در زمانی که ما نیاز به سوخت ۲۰ درصد به منظور تولید دارو برای ۸۵۰ هزار نفر داشتیم و این درخواست را به آژانس ارائه کردیم وقتی دیدند که ما به این سوخت آن هم برای مسائل درمانی نیاز داریم شروع به بهانه تراشی کرده و با امتیاز خواهی مانع شدند.

وی ادامه داد: اما امروز با وجود تحریم ها ما در دانش هسته ای پیشرفت کرده و این چیزی است که دشمنان از آن هراس داشته و سعی می کردند مانع آن شوند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.