×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
عطرافشانی گلزار شهدایِ ارزوئیه به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته ی بسیج مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با حضور مسئولین شهرستان ارزوئیه و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای ارزوئیه برگزار شد.

به گزارش سیرجان خبر؛ مراسم معنویِ غبارروبی و عطر افشانی گلزارشهدا همراه با رژه خودرویی و با حضور امام جمعه محترم، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، فرماندار، بسیجیان و دیگر مدیران ادارات شهرستان ارزوئیه به مناسبت هفته ی بسیج برگزار شد.

بی تدبیری دولت و تبیین نکردن مسئله برای مردم بستر مناسبی در دست دشمن

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نسبت به وقوع فتنه در سال ۹۸، “که دشمنان طرح و نقشه ی خود را در سال ۹۷ می کشند و در سال ۹۸ اجرایی می کنند.”بیان کرد: متاسفانه بی تدبیری دولت در نحوه ی اجرا و زمان اجرای یک قانون و تبیین نکردن مسئله برای مردم بستر مناسبی را برای وقوع فتنه فراهم کرد.

وی ابراز کرد: اگر تدبیر حکیمانه امام امت نبود و ایشان از قانون مصوب سران قوا حمایت نمی کردند قطعا اغتشاشات مهار نمی شد و کشور ناآرامی های مثل سوریه را در خود می دید.

امام جمعه خاطر نشان کرد: اگر حضرت آقا از اعتراضاتی که تبدیل به اغتشاش و جنگ امنیتی و تخریب اموال عمومی شده بود حمایت میکردند برای همیشه قانون در کشور کنار میرفت و امتیاز گرفتن آشوبگران در کشور به یک روال عادی مبدل می شد.

نصرالله پور در پایان بیان کرد: امروز برای همه مردم روشن شده که گرانی قیمت و بی تدبیری مسئولین فقط بهانه را برای اجرای فتنه امنیتی دشمن که دو سال روی آن کار شده بود فراهم کرد و جوخه های ترور و اغتشاش در بعضی کشورها آموزش دیده بودند که با تدبیر آقا و جانفشانی بسیج و نیروی انتظامی فتنه ها خنثی شد. که بنده به سهم خودم از مجاهدان پاسدار و بسیجی و نیروی انتظامی تشکر میکنم.

صبر و توکل رمز پیروزی بسیج است

فرمانده سپاه ارزوئیه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته ی بسیج با اشاره به مجاهدت های شهدای انقلاب در هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره ی تمام شهدا را گرامی داشتند.

وی با اشاره به اینکه شعار هفته ی بسیج، بسیج “چهل سال خدمت، جهاد وشهادت” است هفته ی بسیج را فرصت مغتنمی در زنده نگه داشتن ارزش های والایی دانست که تحت عنوان فرهنگ بسیجی در آحاد ملت وجود دارد. و احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب را از ویژگی های بارز بسیجی خواند.

وی خاطر نشان کرد:حماسه آفرینی ها و فداکاری های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پربرکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد مردمی مشهود است. و مکتب بسیج، مکتب صبر، توکل است و صبر و توکل رمز پیروزی بسیج است.

انتهای پیام/تاراش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.