×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
علت مرگ عروس و داماد سیرجانی در اولین شب زندگی مشخص شد

به گزارش سرویس حوادث “سیرجان خبر” سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: روز دوشنبه در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر حادثه منجر به فوت یک زوج جوان در منزل مسکونی خود واقع در این شهرستان، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اشاره کرد : مشاهدات اولیه پلیس حاکی از آن بود که یک زوج جوان که روز اول زندگی مشترک در زیر یک سقف را شروع کرده بودند در حین خواب در اثر استنشاق گاز مونو اکسید کربن منتشر شده از پکیج های شوفاژ دیواری دچار مسمومیت شده شده  و جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تصریح کرد : در تحقیقات تکمیلی پلیس و اخذ نظریه کارشناسی مشخص شد متوفیان، به دلیل سرمای هوا با روشن کردن پکیج شوفاژ دیواری  اقدام به استراحت می کنند که متاسفانه به علت عدم وجود کلاهک برای پکیج به لوله دودکش و با افت و فشار منفی ایجاد شده، جلوی خروج گاز مونو اکسید کربن گرفته می شود و منجر به این حادثه می شود.

وی خاطر نشان کرد : مسدود نکردن تمامی درزها و روزنه‌های جریان هوای در و پنجره‌های منزل و اتاق خواب‌ها در مواقعی که از بخاری و شومینه استفاده می‌شود و عدم بکارگیری و نصب آبگرمکن در حمام و فضاهای بسته منازل می‌تواند به کاهش حوادث ناشی از گازگرفتگی کمک کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.