×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
عملکرد شهرداری زیر ذره بین شورای شهر

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی“سیرجان خبر” قریب به یک ماه است که داوود قاسمی نژاد بعنوان شهردار منتخب سیرجان انتخاب شده است اما هنوز برخی از پروژه های نیمه تمام و تعطیل شهرداری در همان وضعیت قبل خود به سر می برند و هیچ اقدامی برای احیاء و شروع به کار آن ها انجام نشده است.

این اقدام شهرداری اعتراض برخی از اعضای شورای شهر را نسب به قاسمی برانگیخته است.

در جلسه روز گذشته شورا محمد عسکری فعالیت عمرانی در مناطق حاشیه ای شهر را مهم ترین اقدام شهرداری دانست و گفت: در بسیاری از مناطق حاشیه شهر پس از گذشت چند دهه از پیروزی انقلاب هنوز مردم این مناطق در وضعیت نامناسب به سر می برند و باید شهرداری رسیدگی به این مناطق و آسفالت کوچه ها را اولیت اصلی خود قرار دهد.

محسن اسدی هم با گلایه از عدم راه اندازی مرکز پژوهش ها ابراز داشت: پس از گذشت چند مدت از تصویب راه اندازی مرکز پژوهش ها هنوز هیچ اقدامی از سوی شهرداری برای اجاره مکان مناسب جهت راه اندازی دفتر این مرکز انجام نشده است.

نسرین امینی زاده نیز بیان کرد: برخی از افراد در شهرداری پست های نابجایی گرفته و این باعث می شود در سیستم کاری اخلال ایجاد شود شهردار باید افراد متخصصی بجای این افراد به کار گیری کند.

اما پس از گذشت چند مدت از انتخاب داود قاسمی بعنون شهردار سیرجان وضعیت مجموعه شهرداری در همان حالت قبلی خود مانده است و انجام فعالیت عمرانی نیز متوقف شده است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.