×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
عید غدیر خم عید امامت و ولایت است

نماینده ولی فقیه در سپاه بسیج شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: عید غدیرخم یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است که در بین شیعیان و مسلمانان جایگاه ویژه‌ای دارد و اثبات آن با سندهای محکم هم توسط علمای شیعه و هم علمای اهل سنت تایید شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضایی بیان کرد: عید غدیر خم عید امامت و ولایت، روز حق الیقین و بزرگترین عید رسول الله (ص) و همه مسلمانان، یک رویداد عظیم الهی است.

وی گفت: این روز را باید قدر دانسته و به نحوی گرامی بداریم که در ذهن، قلب و دل افراد؛ ویژه شناخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضایی اظهار کرد: این روز آن قدر اهمیت دارد که پیامبر اکرم (ص) به فرمان خدا مأموریت یافت تا نصب حضرت علی (ع) به امامت و ولایت بر امت را اعلام کند.

وی افزود: روز عید غدیر با روزهای دیگر فرق می‌کند و به دلیل اهمیت و جایگاه این روز، تعداد بیشتری از بنده‌هایی که در ماه رمضان بخشیده می‌شوند، مشمول رحمت الهی قرار می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در بسیج سپاه شهرستان سیرجان اذعان کرد: عید غدیر خم نقطه وحدت شیعیان و اهل سنت است و باید بر نقاط مشترک بین مسلمانان تاکید شود تا شاهد افتراق و دوری پیروان پیامبر گرامی اسلام از یکدیگر نباشیم.

وی گفت: امروز در سایه ولایت این دستاورد بزرگ غدیر، جامعه اسلامی ما به سمت گسترش محبت و فضائل اهلی بیت(ع) می رود، بنابراین بر همه واجب است تا هر چند اندک این عید را پاس بدارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضایی اظهار کرد: عید غدیر خم با ولایت گره خورده است و همه باید توجه داشته باشیم، ولایت اهل بیت(ع) و در زمان غیبت ولایت فقیه نقش بسیار مهمی در راهگشایی امور جامعه اسلامی دارد که نمونه عینی آن در طول حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل مشاهده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.