×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
عید فطر، عید وحدت و یکپارچگی است

به گزارش “سیرجان خبر” حجت الاسلام نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه در خطبه های نماز عید فطر گفت: عید فطر عید وحدت و یکپارچگی، عید مبارزه با مستکبران و ظالمان عالم است.

وی افزود: تقوای الهی ماه مبارک رمضان را ماه تحول درونی انسان به سمت کمال اخروی است و پیش نیاز آن انجام اعمال عبادی در ضیافت الهی با بهره مندی از مغفرت و رحمت پروردگار است.

نصرالله پور با اشاره به حدیث نبی اکرم(ص) که عید فطر را هدیه ای برای زنان و مردان امت خود دانستند گفت: روز عید فطر روز پاداش یک ماه بندگی و عبادت خالصانه و جهاد با نفس است لذا این عید مورد توجه و عنایت خاص اولیای خداست.

امام جمعه ارزوئیه اظهارداشت: نماز عید فطر یک اجتماع سیاسی و اجتماعی است و تا زمانی که مسلمانان عالم ضرورت تشکیل حکومت مهدوی را درک نکنند ظهور محقق نمی شود و اجتماع عبادی سیاسی عید فطر در راستای ظهور است.

نصرالله پورحضور باشکوه مردم در روز قدس را از ولایت مداری مردم دانستند و بیان کرد: روز قدس نشان داد که مردم پای آرمان های امام و انقلاب هستند و آرمان فلسطین هنوز پابرجاست و انشاءالله فلسطین آزاد خواد شد.

وی با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی(ره) گفت:خاطره امام در سینه های ما حفظ شده و دفاع از مظلوم از ویژگی های بارز امام راحل بود و امروز که سخن از مقاومت می زنیم در پی آرمان های امام و انقلاب هستیم.

نصرالله پور با اشاره به جنگ نابرابر اقتصادی، سیاسی و سایبری و رسانه خاطر نشان : تحریم ها و گسترش شایعات آن هم از طریق نفوذی های داخل از جمله مسائلی است که بدنبال ضربه به نظام اند.

وی با اشاره به سخن حکیمانه ی رهبری در خصوص مقاومت اظهارداشت: مقاومت هزینه دارد اما هزینه ی تسلیم شدن بیشتر است و زمان به ما نشان داد هر آنجا که مقاومت کردیم پیش رفتیم و با سربلندی پیروز شدیم و اینکه امروز عده ای سخن از برجام دوباره می زنند بدانند اسلام را به نابودی می کشانند و تسلیم در برابر دشمن تعطیلی هسته ای و خراب کردن ۱۹۰۰۰سانترفیوز ساخته شده با خون شهدا بود که بدست خودمان نابود کردیم و الا آمریکا چه طور می توانست به خود اجازه ی انجام چنین جسارتی را دهد و این ها همه به انتخاب ما بستگی دارد.

امام جمعه ارزوئیه در ادامه افزود: مذاکره بازی آمریکاست و مسئولان نباید در فریب و نیرنگ دشمن قرار گیرند ، ملت ایران ملت با بصیرت و مومنی هستند و قطعا از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شوند و امروز مسئولین به جای مطرح کردند برجام موشکی بهتر است جدای از حاشیه سازی ها به حل مشکلات مردم بپردازند.

حجت الاسلام نصرالله پور در پایان اظهارداشت: مردم و مسئولین برای حل مشکلات اقتصادی دست به دعا بردارند چرا که سوریه، عراق و یمن با دعا و توسلات رزمندگان حفظ شد و انشاءالله همه ی ما به عنوان رزمندگان جبهه ی اقتصادی از این جنگ پیروز بیرون خواهیم آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.