×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
عید فطر روز پاداش و عیدی خداوند به روزه‌داران است/ هم‌صدایی مردم و مسئولان نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است  

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر که با حضور گسترده مردم در مصلای این شهر برگزار شد بر استفاده از کالای ایرانی و تکیه بر ظرفیت‌های کشور و تولیدات داخل تاکید کرد.

امام جمعه سیرجان افزود: کشورهای دیگر و استکبار جهانی و اروپا به فکر منافع خود و تسلط بر منطقه و ملت‌ها هستند و این ملت ایران است که تاکنون استقلال خود را حفظ کرده است و نتیجه این خودکفایی و استقلال هم اقتدار و قدرت نظام اسلامی است که باید همچنان حفظ شود.

وی ضمن قدردانی از مردم به خاطر حضورشان در همه صحنه‌های سیاسی و عبادی گفت: مسئولان باید قدردان این مردم و به فکر رفع مشکلات اقتصادی آنان باشند و امروز هم‌صدایی مردم و مسؤولان نقشه‌های دشمنان و توطئه‌های آنها را نقش بر آب کرده است.

حسینی در سخنان خود برای اتمام مصلای جدید سیرجان هم درخواست کمک کرد و بیان داشت: بخشی از این مصلی آماده و به‌زودی آماده اقامه نماز و مراسم‌های مختلف می‌شود اما مردم، خیران و دولت در این زمینه ما را همراهی و یاری کنند چون ۱۰ سال است که این مصلی در حال احداث و ساخت است.

وی روز عید فطر را روز پاداش و عیدی خداوند به روزه‌داران و مومنین عنوان کرد و گفت: فیوضات به دست آماده را حفظ کنیم و خداوند را شاکر باشیم تا ضمن آمرزش و بخشش گناهان ما را در مسیر تقوا و رستگاری قرار دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.