×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
فاطمه زهرا(س)در تمام عرصه ها الگو است/ مسئولان کشور به توصیه‌های رهبر توجه کنند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن در سیرجان گفت: ۲۲ بهمن سال جاری مصادف با ایام شهادت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) شده است و یکی از مسائلی که در جامعه ما جا افتاده است پیروی از فرهنگ فاطمی است که دنیای ما را تامین می کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد تقوی در ادامه افزود:در روز جمعه وقتی که امام زمان (عج) می خواهد خود را معرفی کند و اهداف حکومت عدل جهانی و جامعه مهدوی را بیان کند می فرماید؛عالمیان بدانید سرمشق من در این جامعه انقلاب جهانی استقرار جامعه عدل اسلامی به روش فاطمی است و فاطمه زهرا(س)در تمام عرصه ها الگو است.
وی اذعان داشت:علما از زمان غیبت امام زمان (عج) تا به حال این اهداف رو دنبال می کردند و زمینه سازی برای حکومت عدل مهدوی بودند و در تمام عرصه ها از اسلام حمایت کردند و اعتقادات شیعه را برای مردم جهان تبیین و در بیان دفاع از کیان سیاسی اسلام مبارزانی را داشته اند.
عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد:امام (ره) در سال ۴۲ قیام خود را با آموزه هایی از فرهنگ فاطمی با حکمت خویش آغاز کرد و با کلی سختی کشیدن این انقلاب به ثمر رسید و انقلاب را معماری کرد و نگذاشت نااهلان در این موضوع دخالت کنند.
تقوی اظهار داشت:امام (ره) فرمود که ما باید در هر زمان و مکان به تکلیفمان عمل کنیم که ما برای رضای خدا و حاکم شدن ارزش های الهی قیام کردیم.

وی در خصوص فضای مجازی گفت:فضای مجازی امروز ابزاری مهم است چون در جنگ نرم هستیم و جنگ نرم پیچیده‌تر از جنگ نظامی است و باید مسئولان مراقب باشند تا دشمن از این طریق ضربه ای به کشور وارد نکند.

تقوی اذعان داشت:استکبار جهانی با هدف ضربه زدن به انقلاب و نظام بیشترین فشارها را با هدف مایوس کردن و ایجاد فاصله بین مردم و نظام و مسئولان بر کشور ایران وارد ساخت اما این هجمه ها با استقامت مردم راه به جایی نبرده است.

وی در پایان گفت:مسئولان هر زمان که از دستورات رهبری اطاعت امر کرده اند مملکت رو به پیشرفت، توسعه، آرامش رفته اما کم توجهی به فرامین رهبری موجب اشرافی گری مسئولان، تورم، بیکاری، رکود اقتصادی و تولید داخلی و از همه مهمتر گستاخی و زیاده خواهی دشمنان شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.