×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
فرماندار شهرستان سیرجان به پویش برای مردم پیوست

به گزارش “سیرجان خبر” چندروزی است که پویش برای مردم به منظور صرف جویی و جلوگیری از قطعی برق در سطح کشور آغاز شده است که تعداد زیادی از مسئولین کشوری استانی و شهرستانی به این پویش پیوسته اند.

فرماندار شهرستان سیرجان در گفت وگو با خبرنگار ما راه اندازی این پویش اجتماعی را یک حرکت فرهنگی ارزشمند برای مشارکت حداکثری مردم در برنامه مدیریت مصرف عنوان کرد و گفت: آحاد مردم جامعه می توانند با یک برنامه ریزی منسجم در محیط خانواده و محل کار، مصرف بهینه برق را همواره سرلوحه امور خود قرار داده و اجرایی نمایند.

سهراب بهاالدینی با اشاره به این که بهره مندی مناسب، به اندازه نیاز و به موقع استفاده کردن برق، از نکات کلیدی به شمار می رود بیان کرد: برق یک سرمایه ملی است که همواره باید از آن حفظ و صیانت کرده و اگر در این زمینه کوتاهی و غفلت کنیم، خودمان و آیندگان دچار مشکل و خُسران می شوند، تشویق و ترغیب یکدیگر به مدیریت مصرف و اهتمام به این امر مهم، مختص کلیه آحاد جامعه است.

وی با بیان این که در این زمینه می باید نخست خود عامل بوده و دیگران را هم به صرفه جوئی و رعایت مصرف توصیه کنیم اظهارکرد: بهره مندی از دور کند کولرهای آبی به خصوص در ساعات اوج مصرف برق و همچنین تنظیم دمای کولرهای گازی بین ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتی گراد که دمای آسایش می باشد و همچنین توجه به نکات ساده مدیریت مصرف، می تواند از خاموشی های احتمالی ناشی از رشد مصرف پیشگیری نماید.

وی خاطرنشان کرد: این جانب با پیوستن به این حرکت فرهنگی، به کلیه کارکنان فرمانداری، ادارات و مردم شریف و بصیر شهرستان سیرجان نیز توصیه می کنم، به راهکارهایی که از سوی شرکت توزیع برق برای مدیریت بهینه مصرف ارائه می شود، توجه نموده تا به یاری خدا و تلاش جمعی، بتوانیم تابستان خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.