×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
فرمانده جدید انتظامی سیرجان معرفی شد

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع “سیرجان خبر”، مراسم تودیع ومعارفه فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان پیش از ظهر امروز با حضور سردار چناریان؛ فرمانده انتظامی استان کرمان و مسئولین شهرستان در محل سالن مهر شهرداری سیرجان برگزار شد.

سردار چناریان فرمانده انتظامی استان کرمان اظهارداشت: حملاتی که اسرائیل اخیرا در غزه آغاز کرده برای کمرنگ کردن حضور مردم در روز جهانی قدس است، اما امسال نیز مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی هم صدا بامسلمانان جهان با خشم ونفرت بیشتری در روز قدس برای حمایت مردم وبی دفاع غزه به خیابان ها خواهند آمد ومشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

چناریان گفت: شهرستان سیرجان شاهراه اقتصادی وگردشگری ایران محسوب می شود، این منطقه از نظر امنیتی بسیار مهم بوده و امنیت این منطقه باید در حد مطلوب تامین شود.

وی بیان کرد:  در ماه مبارک رمضان سال جاری کشف مشروبات الکلی در استان کرمان نسبت به سال گذشته رشد داشته است، که این نشان دهنده تاثیر فرهنگ غرب بر جوانان است و باید با کمک مردم  و نهادهای دولتی فرهنگ سازی لازم برای جلوگیری از اینگونه مشکلات صورت پذیرد.

به گزارش” سیرجان خبر” در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ سعیدی تقدیر شد و سرهنگ هادی ثمره به مدت سه سال به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان سیرجان منصوب شد.

لازم به ذکر است ثمره پیش از این فرماندهی انتظامی شهرستان بم را بر عهده داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.