×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
فرهنگ‌سازی در مورد ارزش‌های اسلامی وظیفه مسئولان و متولیان فرهنگی است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار داشت: در سبک زندگی اسلامی، جامعه و محیط باید عاری از مشکلات و معضلات اجتماعی باشد.

امام جمعه سیرجان عنوان کرد: فرهنگ‌سازی در مورد ارزش‌های اسلامی وظیفه مسئولان و متولیان شهرستان به ویژه متولیان فرهنگی است و مردم در حفظ ارزش‌های اسلامی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر به صورت فراگیر مشارکت کنند تا کار نتیجه‌بخش باشد.

حسینی گفت: نشریات محلی و رسانه‌ها با شعارها و مقالات در زمینه جامعه سالم و امر به معروف فرهنگ سازی کنند و جامعه را به سوی ارزش‌ها و عفاف و حجاب سوق دهند و بدانند که هر قلمی و قدمی در مسیر ارزش‌ها و اسلام زده و برداشته شود اجر دنیوی و اخروی دارد.

وی افزود: امروز اگر در خلوت‌گاه بوستان‌ها و پارک‌ها زمزمه مشاهده افراد ولگرد یا معتاد شنیده می‌شود بر عهده مسؤولین فرهنگی شهرستان است که این محیط‌ها با برنامه‌های فرهنگی و نمازهای جماعت رونق بگیرد نه اینکه محل خلاف یا مزاحمت برای مردم باشد.

امام جمعه سیرجان بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌ها و محله‌های حاشیه‌نشین تأکید کرد و گفت: با همکاری و همیاری می‌توانیم مشکلات را رفع کنیم و رفع معضلات فرهنگی نیازمند برنامه‌ریزی و اقدام جدی است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.