×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
فرودگاه سیرجان رتبه ۲۳ را در بین فرودگاه های کشور دارد

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” ظهر امروز جلسه هماهنگی مانور اضطراری فرودگاه با حضور جمعی از مسئولین مربوطه و معاون مدیر کل فرودگاه استان کرمان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

معاون فرودگاه استان کرمان در ابتدای این جلسه اظهار داشت:این مانور بعد از ۲۳ سال از زمان افتتاح فرودگاه سیرجان برای اولین بار در این فرودگاه اجرا می شود.

وی در ادامه افزود: فرودگاه سیرجان رتبه ۲۳ را در بین فرودگاه های کشور در پروازهای داخلی دارد و از پنج مرکز استان پروازهای سیرجان بیشتر بوده است و لازم بود که این مانور جهت هماهنگی بین نهادهای درگیر و ارگان های امدادرسانی در فرودگاه این شهرستان برگزار شود.

علی جزینی زاده در خصوص اجرای این مانور در شهرستان سیرجان گفت:استارت این کار از ابتدای امسال خورده شد و جلسات ابتدایی با هماهنگی ستاد بحران شهرستان سیرجان و با حضور مسئولین ذیربط برگزارشد و این آخرین جلسه ای است که تشکل شده و جلسه بعدی اجرای مانور است.

معاون فرودگاه استان کرمان در خصوص اهمیت فرودگاه سیرجان در کشور گفت:فرودگاه سیرجان از نظر موقعیت جغرافیایی در موقعیت خاصی قرار دارد بنا بر این بود که این مانور در زمان پروازی پروازهای سیرجان برگزار شود و اکثریت پروازهای سیرجان در شب انجام می شود و برای اینکه اجرای مانور به واقعیت نزدیک باشد و نواقص کار گرفته شود این مانور در شب برگزار می‌شود.

جزینی زاده در پایان گفت: این مانور در اواخر شهریور ماه یا اوایل مهر در فرودگاه سیرجان برگزار می شود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.