×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
فعالان اقتصادی سیرجان با هیات سرمایه گذار چینی دیدار کردند

به گزارش“سیرجان خبر” مدیرعامل شرکت «چاینا هایبر» با استقبال مهندس رضایی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی به سیرجان آمد و در ابتدا در یک نشست با مکی آبادی فرماندار ویژه سیرجان ملاقات کرد.

در ابتدای این جلسه مهندس رضایی توضیحاتی پیرامون منطقه ویژه اقتصادی سیرجان ارائه کرد و در ادامه مهندس آرش معاون عمرانی فرماندار از پتانسیل های سیرجان سخن گفت و سیرجان را بهشت معادن معرفی کرد.

همچنین فعالان اقتصادی، پروژه هایی مثل کارخانه فولاد اسفنجی گهر عمران، بیمارستان فوق تخصصی و… که قابل سرمایه گذاری توسط چینی ها هستند را مطرح کردند و آقای وانگ نیز اطلاعات اولیه را بدست آورد و تصمیم گیری و امکان سرمایه گذاری را به بعد از مشورت با مدیران خود موکول کرد.

در این جلسه مقرر شد مدیرعامل شرکت «چاینا هایبر» تمامی شرایط سرمایه گذاری توسط شرکت را به مسوولان سیرجان اطلاع دهد و فرمانداری سیرجان نیز لیستی از پروژه های در دست اقدام را برای این شرکت ارسال کند.

لازم بذکر است شرکت «چاینا هایبر» یک شرکت دولتی چینی است که انجام سرمایه گذاری در منطقه خاورمیانه را بر عهده دارد و این شرکت در پروژه هایی که مورد تایید آنها قرار بگیرد سرمایه گذاری می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.