×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
فلسطینی‌ها باید حمایت مالی و تسلیحاتی شوند

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۰ روزه با همه توان و قدرت نظامی نتوانست مقاومت مردم بی‌دفاع فلسطین را شکست دهد.

وی بیان داشت: اعتراضات مردمی علیه صهیونیست در جهان، این رژیم خون‌آشام را رسوا کرده و زورآزمایی سران صهیونیستی با مقاومت فلسطین به دنیا ثابت کرد که حق پیروز است.

حسینی خطاب به آمریکا و مستکبرانی که علیه ملت‌های مظلوم برنامه‌ریزی می‌کنند، گفت‌: زبان زور و قلدری دیگر معنا ندارد، لذا دنیا می‌فهمد هر کجا آمریکا برنامه داشته است، جنایت و کشتار به وجود آمده است.

خطیب جمعه سیرجان با گرامیداشت هفته دولت گفت‌: باید از دولت پشتیبانی کرد، اما ما هم نقد و انتقاد داریم و هم عملکردهای خوب را می‌ستاییم.

وی اظهار داشت: نباید برای جبران ضعف‌ها، سیاه‌نمایی دولت‌های گذشته را کرد، بلکه باید از خوبی‌های دیگران استفاده و معایب را برطرف کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: باید ادبیات صحیح و مودبانه زبان گویای شخص رئیس جمهور و دولتمردان باشد، در بحث انرژی هسته‌ای با همه تعاملی که ما داشته‌ایم هنوز نه تحریم‌ها کاهش یافته و نه جسارت آمریکا به ملت ایرا‌ن کمتر شده است، لذا باید راهی پیدا کرد تا بتوان بر دشمن غلبه و قدرت یافت.

امام جمعه سیرجان موفقیت دولت را در بسیاری از امور از جمله مبارزه با فساد، برنامه برای کنترل تورم در صورت نتیجه کامل مثبت‌، شناسایی شبکه‌های ماهواره‌ای با کمک سربازان گمنام امام زمان و بسته پیشنهادی خروج از رکود اقتصادی تقدیر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.