×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
فیفا لباس تیم ملی ایران را تائید کرد/ یوزپلنگ ایرانی نماد ایران در برزیل

به گزارش“سیرجان خبر” وحید جعفری در خصوص آخرین وضعیت لباس‌های تیم ملی اظهار داشت: پس از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره دو روز قبل با حضور در مقر فیفا و پس از حضور مسئولان شرکت آل‌اشپورت پیراهن تیم ملی پس از بررسی نهایی مورد تائید فیفا قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه فیفا تمام مشخصات پیراهن ما را با کیفیت استاندارد کامل مورد تائید نهایی قرار داد و ما می‌توانیم تیم ملی ایران را با این تائید فیفا در جام جهانی همراهی کنیم.

جعفری ادامه داد: این جلسات به مدت سه روز در فیفا برگزار شد و در جلسه هایی جداگانه شرکت‌های آدیداس، نایک، پوما حضور داشتندکه آنها نیز مورد تائید فیفا قرار گرفتند. روز دوم هم نوبت آل‌اشپورت بود و چند برند دیگر بود که خوشبختانه لباس تیم ملی ایران و برند شرکت آل‌اشپورت مورد تائید قرار گرفت.

وی در پاسخ به سؤالی که ماجرای یوزپلنگ ایرانی که قرار بود بر روی پیراهن ایران به عنوان نماد حک شود، گفت: این موضوع نیز مورد تائید فیفا قرار گرفت و انشاءالله لباس تیم ملی با طراحی یوزپلنگ به عنوان نماد ایران آماده برای ارائه به ملی‌پوشان می‌شود. ما از این بابت هم در جام جهانی هیچ مشکلی نداریم و خوشبختانه با این تائید نهایی همه مشخصات البسه‌های آل‌اشپورت مورد تائید فیفا قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.