×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
قطعا نتیجه خوبی در مقابل پرسپولیس می گیریم

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی“سیرجان خبر” تیم پرسپولیس روز گذشته وارد سیرجان شد و پس از ورود این تیم به فرودگاه جمع زیادی از هواداران این تیم را از فرودگاه به محل اقامتشان همراهی کردند.

سرخپوشان پس از استراحت ساعت ۱۵٫۳۰ به پایگاه نیروی دریایی آمدند تا تمرینات خود را در زمین چمن پایگاه دریایی آغاز کنند و شامگاه گذشته نیز سرمربی دو تیم در کنفرانس خبری حضور یافتند و وضعیت تیم هایشان را در جمع خبرنگاران تشریح کردند.

حمید درخشان در جمع خبرنگاران گفت: فردا در زمین گل گهر بازی کردن برای ما مشکل است بازی های فشرده تیم باعث شد تا نتوانیم آن طور که بخواهیم تیم را آماده کنیم و شش نفر از بازیکنان تیم مصدوم هستند و همین مساله از قدرت تیم کاسته است.

وی بیان کرد: ما از بازیکنان گل گهر شناخت خوبی داریم نقاط قوت و ضعف آن ها را آنالیز کرده ایم و زمین بازی هم مشکلاتی دارد و اگر زمین استاندارد نباشد تاثیرات منفی بر روی تیم می گذارد.

قاسم شهبا نیز با اشاره به مصدومیت سه بازیکن تیم گل گهر ابراز داشت: فشردگی لیگ دسته اول و از طرفی جام حذفی باعث شده است تا نتوانیم در لیگ دسته اول نتایج خوبی بگیریم اما توانستیم با حذف کردن سپاهان از جام حذفی شگفتی ساز شویم.

شهبا اظهار داشت: بازیکنان از تیم پرسپولیس شناخت کافی دارند و اگر در دقایق اولیه بازی از حریف نترسیم قطعا نتایج خوبی خواهیم گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.