×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم زیر ذره بین بازرسان است/آمادگی بازرسان افتخاری بسیج برای کنترل قیمت کالاها

به گزارش “سیرجان خبر” صبح امروز جلسه توجیهی بازرسان افتخاری بسیج با حضور فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان و رئیس اداره صمت شهرستان برگزارشد.

سرهنگ پاسدار علی دستوری در ابتدای این جلسه گفت: به فرموده رهبرمعظم انقلاب اسلامی بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان درراه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.

وی گفت: امروزه دربحث شرایط اقتصادی مشکلاتی در جامعه به وجود آمده است برخی از صنوف هستند که پایبند به نرخ نامه اعلام شده نیستند و یکسری دو گانگی هایی در قیمت در سطح جامعه می بینیم که مردم را دچار مشکل کرده است.
دستوری اذعان کرد: در همه عرصه ها و مشکلات کشور بسیجیان برای مرتفع کردن نیازهای روز جامعه، قدم های محکم و استواری برداشته اند و امروزه با عزمی راسخ، دراوج بصیرت ژرف و شناخت عمیق مبانی و احکام اسلامی برای نظارت بر صنوف شهرستان سیرجان پا به میدان گذاشتند.

فرمانده سپاه شهرستان سیرجان اظهار کرد: گشت مشترک بین اصناف،صنعت معدن تجارت و بسیج اصناف،به منظور نظارت بر واحد های صنفی و برخورقانونی با افراد متخلف در سطح شهرستان راه اندازی شده است و از هفته آینده فعالیت خودشان را آغاز می کنند.

وی گفت:کار نظارت بر بازار با دقت بالا انجام می شود و به خصوص قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم زیر ذره بین بازرسان است.

رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان سیرجان در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه بحث نظارت و تشدید بازرسی از اصناف باید در دستور کار قرار گشت های بازرسی قرار گیرد گفت: قیمت بعضی از اجناس افزایش داشته است به دلیل اینکه مواد اولیه این اجناس وارداتی بوده یا خود کالاه وارداتی بوده است اما تعدادی از اصناف از شرایط پیش آمده سو استفاده می کنند و گران فروشی می کنند.

وی گفت: با همکاری اداره صنعت معدن تجارت و بسیج و اصناف گشت های راه اندازی شده است که ما در بازدید از اصناف از شما خواهران و برادران بسیجی به عنوان بازرسین افتخاری استفاده خواهیم کرد.


خواجویی اذعان کرد: این گشت های نظارتی با هرگونه کم فروشی، گران فروشی، عدم درج اتیکت با واحد صنفی متخلف به صورت قانونی برخورد می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.