×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
لزوم حمایت دستگاه قضائی از طرح‌های توسعه کرمان

به گزارش“سیرجان خبر” علیرضا رزم‌حسینی در آیین تودیع و معارفه روسای کل سابق و جدید دادگستری استان کرمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دولت یازدهم همواره استانداران را توصیه می‌کنند در اداره استان از همه جناح‌ها استفاده کنید و با ایجاد آرامش سیاسی برای خدمت به مردم گام بردارید.

وی بیان داشت: در استان کرمان از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان دلسوز و حقیقی استفاده می‌کنیم، ممکن است، کاستی‌هایی باشد، اما ما سعی کردیم از نیروهای کارآمد استفاده کنیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه شعار گفتمان ولایت و توسعه را در استان کرمان مطرح کردیم، ادامه داد: همه ارزش‌های انقلاب اسلامی در ولایت و توسعه نهفته است.

رزم‌حسینی نیاز حقیقی مردم و کارآمدی نظام را در حوزه اقتصاد و فرهنگ خواند و افزود: ما مسئولیت داریم تمام توان و قدرت خودمان را برای آبادانی فرهنگ و اقتصاد مردم به‌ کار گیریم.

وی تصریح کرد: مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان در راستای هماهنگی ارکان حکومت در کرمان شکل گرفته است تا اقتصاد مقاومتی محقق شود.

استاندار کرمان اظهار کرد: از پنج ماه قبل در استان کرمان مبارزه با حاشیه‌نشینی آغاز شد و دستگاه قضائی و اداره کل اطلاعات استان کرمان حمایت کردند و ۱۱۰ هکتار زمین از اموال دولتی آزاد شد، بدون اینکه مشکلی ایجاد شود.

رزم‌حسینی اضافه کرد: بحران آب کرمان جدی است و هر لحظه که می‌گذرد، سهم آب استان کرمان کاهش می‌یابد، می‌خواهیم بر‌اساس قانون طرح پلیس آب را در استان کرمان با همکاری کشاورزان اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: باید محافظه‌کاری را کنار بگذاریم و با همدلی و حمایت قوه قضائیه طرح پلیس آب را در استان کرمان اجرایی کنیم.

استاندار کرمان گفت: کرمان ۲۰ میلیارد دلار پسته صادر کرده در حالی که ۴۰ میلیارد دلار آب مصرف شده است.

رزم‌حسینی بیان کرد: همان ‌طور که هشت سال در عملیات‌های دفاع مقدس همه اقشارحضور داشتند، امروز هم باید در توسعه اقتصادی و فرهنگی همگان همگام باشند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.