×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
ماجرای ضرب‌وشتم یک جانباز در جلسه اصلاح‌طلبان کرمان+تصاویر

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان، گردهمایی اصلاح‌طلبان استان کرمان عصر روز گذشته ۱۴ اسفند در حالی در خانه شهر کرمان برگزار شد که با حاشیه‌های قابل توجهی همراه بود.

در این نشست سید عبدالواحد موسوی‌لاری وزیر کشور دولت اصلاحات بر روی سن رفت و در ادامه روند سیاه نمایی ها درباره دولت قبل ، بازهم سعی کرد دوران سازندگی و اصلاحات را برای کشور مفید و دولت نهم و دهم را مقصر همه مشکلات معرفی نماید.

وی عنوان کرد: ماخصومتی که موجب جنگ هشت ساله شد رابا تنش زدایی رفع کردیم.

وی زمانی که درباره ویژگی‌های اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح طلبان به حضور مردم در سرنوشت خود بها دادند و اصلاح‌طلب ساختارشکن نیست، یکی از حضار در جلسه در جواب این سخنان گفت، «پس چه کسانی بودند که فتنه را ایجاد کردند».

در این هنگام یکی از محکومین فتنه با اشاره دست خواستار ساکت کردن این معترض شد که یکی از اصلاح‌طلبان که پشت سر وی نشسته بود از جای برخاست و از پشت سر به وی حمله کرد.

همچنین چند نفر دیگر از اصلاح‌طلبان این فرد را مورد ضرب و شتم قرار دادند و سپس وی را در حالی که شعار مرگ بر فتنه‌گر سر می‌داد، کشان‌کشان به خارج از تالار خانه شهر کرمان بردند و به ماموران نیروی انتظامی تحویل دادند.

در زیر تصاویر پاسخ اصلاح طلبان به مردی که گفت «پس چه کسانی بودند که فتنه را ایجاد کردند؟» را می بینید.

ردند؟» را می بینید.
در همین رابطه بهرام امیر حیدری رزمنده جانباز در گفتگو با ” آرمان کرمان” در رابطه با آن چه در جلسه روز گذشته اصلاح طلبان در کرمان روی داد، گفت: در تاریخ ۱۳ اسفند ماه پیامکی بر روی گوشی من آمده مبنی بر این که گردهمایی اصلاح طلبان در تاریخ ۱۴ اسفند ماه در خانه شهر کرمان با حضور آقایان موسوی لاری و مرعشی ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه من با کمال ناباوری و تعجب در رابطه با این پیامک  که محکومین فتنه چگونه در این ایام آزادانه بتوانند چنین همایش هایی را برگزار کنند ابراز داشت: من تصمیم گرفتم به عنوان یک شهروند به این جلسه بروم و حرف این آدم ها را بشنوم.

میرحیدری با اشاره به اینکه مسئولان برگزار کننده از مردم می خواستند از ردیف چهارم به بعد بنشینند ، ادامه داد: بعد از اعلام برنامه ها مرعشی و هشت نفر مرتبطین با فتنه مثل لاری، کریمی استاندار سابق کرمان،ید الله اسلامی ، بختیاری نماینده سابق بافت ،اسلام پناه نماینده سابق جیرفت وارد سالن شدند که بعضی از حضار با وجود ایام فاطمیه بانو حضرت زهرا شروع به کف زدن و سوت کشیدن کردند.

این شهروند کرمانی عنوان کرد: در ادامه میرزایی رئیس مجمع اصلاح طلبان ( رئیس دانشگاه هایتک ) در کرمان حرف های نیش داری نسبت به نظام و ارزش های نظام زد و خدا خودش می داند که دندان بر جگر گذاشتم و دم بر نیاوردم و حس آن فلسطینی را داشتم که خانه اش توسط اسرائیلی ها خراب می شود.

امیرحیدری با بیان اینکه زمانی که لاری شروع به صحبت کرد در حدود بیست دقیقه در رابطه با مسائل حاشیه ای صحبت کرد ، گفت: زمانی که موسوی لاری  گفت به ما به عنوان صاحبان انقلاب می گویند ساختار شکن ولی ما ساختار شکن نیستیم  ،  من بلند شدم و گفتم آقای موسوی لاری ،اگر شما و مرعشی ساختار شکن نیستید کروبی و موسوی ساختار شکن نیستند پس چه کسانی فتنه ۸۸ را به وجود آورد همانطور که آقا فرمودند خسارتی که این فتنه به وجود اورد از خسارت ۸ سال دفاع مقدس بیشتر بوده است.

وی در خصوص اتفاقات بعد از آن تشریح کرد: زمانی که من این حرف را زدم مرعشی از جای خود بلند شد و ضمن توهین دستور حمله به من وی صادر کرد و از قبل چند نفری که  اطراف من بودند که فکر می کرد مثل من مستمع هستند ولی با هدایت یک نفر دور و بر من رو گرفتند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این شهروند کرمانی ادامه داد:  من نیز گفتم که حرف بدی نزده ام و فقط یک سوال از موسوی لاری پرسیده ام و وی می توانست پشت تریبون جواب من را میداد و یا می توانست بگوید اگر شما سوال داری میام پایین و جواب سوال شما را خواهم داد.

وی با اعلام اینکه من سوال خاصی نپرسیدم که سزاوار کتک باشم ، اظهار داشت: من در حالی که دست هایم را گرفته بودند و کتک می خوردم گفتم اگر شما فتنه گر نیستید چرا از این واژه بدتان میاد ، چرا مانند من نمیگویید مرگ بر فتنه گر.

وی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی به من گفتند که شما نباید جلسه را به هم بریزید و من هم گفتم اگر قرار است جلسه نا امن باشد ، باید برای فتنه گران نا امن باشد نه برای من به عنوان یک مستمع معمولی  آمده و فقط یک سوال کردم و جواب این سوال اعتراض آمیز نباید کتک زدن باشد و آن هم از ناحیه کسانی که مدعی آزادی بیان هستند.

این شهروند کرمانی در ادامه گفت:  بعد از آن من را به اطاقک کوچکی که در خانه شورای شهر هست بردند و انجا نیز ۸ نفر شروع به ضرب و شتم من کردند و می گفتند از کی پول گرفتی ، مزدور چه کسی هستی؟اسمت را بگو؟اسم اربابت را بگو؟

وی اعلام کرد: من جواب دادم یک رزمنده جانباز هستم و کارگری بیش نیستم و مدافع نظام هستم و برای نظام نیز خون دادم نمیتوانم تا زنده ام بنشینم تا به نظام توهین شود.

امیرحیدری با بیان اینکه پس از تحویل من به ماموران نیروی انتظامی می خواستم به سالن برگردم که نگذاشتند ، اعلام کرد: افسر نیروی انتظامی با دو مأمور دیگر من رو نگه داشت ، من نیز گفتم یا من را بازداشت کنید و یا بگذارید بروم خانه چون نگران من می شوند که مامور نیروی انتظامی گفت از این می ترسیم که در خیابان مورد حمله  قرار بگیری گفتم عیبی ندارد من از نظام دفاع کردم ، این افراد که بسیجی ها را در فتنه کشتند من هم یکی از آنها و خلاصه یکی از انها بعد از ۴۵ دقیقه اجازه دادند به خانه ام بازگردم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.