×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

image2135صهیونیست‌ها طی جشن‌های مفصلی، تولد این بازمانده جنایتکار را در سراسر سرزمین‌های اشغالی جشن گرفتند و حتی از افراد به‌ظاهر مهمی مانند “کلینتون” و “بلر” خواستند تا در این جشن‌ها از جنایات این پیرمرد نود ساله تمجید کنند تا او نمادی برای پایداری یهودیانِ پا به فرارِ اسرائیل شود.

به گزارش «سیرجان خبر»به نقل از دانا،شاید آن هنگام که در ۲۹ نوامبر ۱۹۴۷ میلادی (۱۹۴۰ هجری شمسی)، پس از ماه ها کشتار وحشیانه توسط یهودیان در فلسطین، سازمان یهود پایه ملل متحد، طرح تقسیم فلسطین به دو کشور اسرائیل و فلسطین را تصویب کرد، هیچ کس تصوری از پایان این ماجرا در سرزمین مقدس و امن الهی را نداشت.

 

 


دیوید بن گوریون (David Ben-Gurion) در حال آماده سازی جهت قرائت بیانیه استقلال کشور مجعول اسراییل

۱۴ می ۱۹۴۸ میلادی

 

آن هنگام یکه تازی یهود در سراسر عالم به نحوی مشهود و ملموس بود که حتی در ام القری جهان اسلام، ایران اسلامی نیز ارکان قدرت به واسطه مدیریت و توان استراتژیک صهیونیست ها به پیش می رفت.

 

عصری که دنیا در دست سیاستمداران صهیونیست به مثابه گویی آرام، این سو و آن سو گشته و جمع کثیر یهودیان کارکشته و کار بلد در مصادر گوناگون و در کشورهای مختلف، بر پیشبرد دکترین “از نیل تا فرات” تمرکز نموده و آژانس یهود موظف به شناسایی نخبگان یهودی در سرتاسر جهان و همپیمانی با ایشان در راستای این دکترین صهیونیستی گردیده بود.

 


آژانس یهود (הסוכנות היהודית)

در آن زمان صهیونیست ها با جمع زیادی از سیاستمداران خود در زمین مقدس فلسطین وارد شده و این سرزمین مقدس را به اشغال تدریجی خود درآوردند.

 

جمع کثیری که دیگر هیچکدام زنده نیستند تا عدم تحقق دکترین “از نیل تا فرات” را ببینند و واقعیت اضمحلال و شکست قطعی صهیونیست ها را درک کنند.

شکستی که با احیای تفکر اسلام ناب محمدی در ام القرای جهان اسلام آغاز گردید و موجب شد تا صدور این تفکر در فاصله ای نه چندان طولانی هیمنه و قدرت صهیونیست ها را در هم شکسته و این رژیم را در مرحله شمارش معکوس برای فروپاشی قرار دهد.

 

نسل جدید اسراییل بر این موضوع واقفند که امروزه در منظر عموم جهانیان، شَبَهِ غول ها و غول بچه های اسراییلی، چهره واقعی خود را یافته و ماهیت کوچک و حقیر مارمولک بودن صهیونیست ها را معلوم و معین ساخته اند.

 

 

امروز برای صهیونیست ها شکوه و اقتدار نیل تا فراتی اسراییل تنها یک خاطره است؛ خاطره ای که بیش تر نقل کنندگان آن یا مرده اند و یا رو به موت بوده و در حال مرگ هستند.

یکی از بازماندگان جنایت کار این نسل شیمون”پـِرِز” نود ساله می باشد.

 









 

“پـِرِز” به عنوان رئیس جمهور رژیم مجعول اسراییل، که متولد ۲ اوت ۱۹۲۳ میلادی (۱۳۰۲ هجری شمسی) است، امروز به نمادی برای تجدید خاطره دوران شکوه و عظمت پوشالی این رژیم غاصب مبدل شده و برای یهودیان صهیونیست یادآور دوران خوش یکه تازی آنها می باشد.

 

 

دورانی که سودای مالکیت نیل تا فرات، چهارستون اعراب خود باخته در منطقه را می لرزاند؛ پس به این جهت نود سالگی “پـِرِز” برای اسراییلی ها فرصتی مغتنم است تا به جوانان و نوجوانان صهیونیست که امروز با بحران موجودیت مواجهند، خاطرات گذشته را یادآوری نماید.

 

اسراییلی ها، طی جشن های مفصل و بزرگی تولد این بازمانده جنایتکار را در سراسر سرزمین های اشغالی جشن گرفتند و حتی از افراد به ظاهر مهمی مانند “کلینتون” و “بلر” خواستند تا در طی این جشن ها از جنایات این پیرمرد نود ساله تمجید نمایند، تا او سمبلی برای پایداری یهودیانِ پابه فرار در اسراییل شود. صهیونیست‌ها طی جشن‌های مفصلی، تولد این بازمانده جنایتکار را در سراسر سرزمین‌های اشغالی جشن گرفتند و حتی از افراد به‌ظاهر مهمی مانند “کلینتون” و “بلر” خواستند تا در این جشن‌ها از جنایات این پیرمرد نود ساله تمجید کنند تا او نمادی برای پایداری یهودیانِ پا به فرارِ اسرائیل شود.

 


ویلیام جفرسون «بیل» کلینتون آنتونی چارلز لینتون بلر
William Jefferson “Bill” Clinton Anthony Charles Lynton Blair

 

اگر چه جشن های پرهزینه ای که برای تولد “پـِرِز” برگزار شد با انتقادات فراوان یهودی های طبقه فقیر که مجبور به سکونت در این کشور اشغالی هستند، برگزار شد؛ اما با این همه در این جشن ها “باربارا استرایسند” را از آمریکا آوردند که برای پیرمرد ترانه “خدای آسمان ها” را به زبان عبری اجرا کند، تا برای آن دسته از جوانان و نوجوانان مرفه یهودی ساکن در خارج از اسراییل، حداقل کمی عِرق ملی ایجاد کرده و موجب شود تا فقط برای گذران تعطیلات و سپری ایام آخر هفته کم خرج و … به سرزمین های اشغالی نیایند.

 


باربارا استرایساند (Barbra Joan Streisand)
متولد ۲۴ آوریل ۱۹۴۲ میلادی
خواننده و بازیگریهودی آمریکایی
برنده ۲ جایزه آکادمی اسکار، ۹ جایزه گرمی، ۴ جایزه ی امی و یک جایزه ویژه تونی

 

اگر چه در مراسم جشن تولد نود سالگی پیرمرد، خوانندگان و هنرمندان مختلف برای سرگرم شدن وی، برنامه های متعدد رقص و آواز اجرا نمودند اما با این همه اندوه “پـِرِز” نود ساله که به قول جوانان و نوجوانان یهودی، “دایناسورها” اولین حیوانات خانگی او بوده اند، قابل تأمل است؛ سخنی که پیرمرد با اندوه شدید بیان کرد:

«اسرائیل خواهان صلح با همسایگان خود است و اسراییلی ها باید به نسل بعدی امید بدهند.»

 

به طور قطع پیرمرد ترس این را دارد که زنده باشد و اسراییلی ها همچون مارمولک های دایناسورنمایِ طنزی که برایش ساخته اند منقرض و نابود گردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.