×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
آغاز مانور جهادی اداره برق شهرستان سیرجان/خودداری از استفاده وسایل برقی پر مصرف در ساعات اوج مصرف

رئیس اداره برق شهر سیرجان در گفت وگو با خبرنگار “سیرجان خبر” گفت: مانور جهادی همزمان با سراسر کشور اولین با محوریت عبور از پیک تابستان در شهرستان با حضور ۴۰ نفر پرسنل فنی در حال اجراست.

رضا سلمانی زاده بیان کرد: هدف از اجرای این مانور برقدار نمودن ۷دستگاه ترانسفر ماتور، ایجاد ۲۱نقطه مانور جهت کاهش تغذیه، کاهش پیک روشنایی معابر ویکی درمیان کردن چراغ های روشنایی بلوارها است.

وی در خصوص مدیریت مصرف برق در فصل تابستان اظهار کرد: با آغاز فصل تابستان و استفاده شهروندان از وسایل سرمایشی به صورت ناگهانی بار شبکه های برقی افزایش پیدا می کند.


رضا سلمانی زاده گفت: مدیریت مصرف برق، به معنای کم مصرف کردن نیست، بلکه به معنای درست مصرف کردن این انرژی‌ است که امیدواریم همچو سال های گذشته بتوانیم زمان پیک بار مصرف برق امسال را با کمترین خاموشی پشت سر بگذاریم.

رئیس اداره برق شهر سیرجان بیان کرد: ساعات ۱۳ تا ۱۷ و ساعات اولیه شب از ساعت۱۹ تا ۲۳، ساعات پیک مصرف در فصل گرم سال به شمار می آیند و باید توجه داشت که در این ساعات می بایست از استفاده همزمان وسایل خانگی پرقدرت خودداری کنیم و در صورت امکان استفاده از این گونه وسایل را به ساعات دیگری از روز موکول کنیم تا فشار کمتری بر شبکه سراسری برق وارد شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.