×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
مانور هفته آتش نشانی در سیرجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر” مانور خودروهای آتش نشانی به مناسبت روز آتشنشانی و ایمنی صبح روز دوشنبه در سطح شهر سیرجان برگزار شد.

سر آتشیار فیروز آبادی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: در آغازین روزهای هجوم ناجوانمردانه دشمن بعثی عراق به خاک میهن عزیزمان ایران ، یعنی هفت مهر ماه ۱۳۵۹ هواپیماهای دشمن پالایشگاه بزرگ آبادان را مورد حمله قرار داده و آنجا را به آتش کشیدند، با توجه به اینکه پالایشگاه آبادان شریان اقتصادی و اسکله اصلی صادرات نفت کشور تلقی می‌شد، آتش گرفتن و نابودی آن به منزله سست شدن پایه‌های مقاومت و شکستن ستون‌های اقتصادی کشور تلقی می‌شد اما ۲۱ نفر از آتش‌نشان قهرمان و مسلمان ایران با فداکاری آن حادثه را خنثی کرند وهفتم مهر روز آتش نشانی نام گرفت.

وی بیان کرد: این مانور به جهت نمایش توان وآمادگی نیرو های آتش نشانی در سطح شهر سیرجان برگزار شد که مردم احساس آرامش کنند.

فیروز آبادی اظهار داشت: در شهرستان سیرجان سه ایستگاه وجود دارد که دو ایستگاه به طور کامل فعال هستند و ایستگاه سه را هم فعال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه توان امدادی سازمان آتش نشانی سیرجان، همایش روز آتش نشانی و اجرای نمادین عملیات اطفاء حریق از جمله برنامه های در نظر گرفته شده هفته آتش نشانی می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.