×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
ماه مهربا هزینه های بهت آور نوشت افزار و لوازم و تحریر همراه است/ مهر را با مهربانی آغاز کنیم

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” چند قدم بیشتر تا ماه مهر نمانده ماهی که در ان مدارس آماده می شوند و انتظار دانش آموزان را می کشند و دانش آموزان با شوق آموختن روانه مدارس می شوند و دبیران به عشق علم آموزی در اول صبح در مدارس حاضر و با صبوری دانش آموزان را به سمت روشنی و علم سوق می دهند.

والدین ناظر خواب و خوراک فرزندانشان به جهت یادگیری بهتر شده و محیط آرامی برای مطالعه آنان درنظر می گیرند البته دانش آموزان خود نیز با تحمل تمامی سختی ها در مسیر موفقیت به راه افتاده و زندگیشان با نظم و برنامه ریزی دقیق تری دنبال می شود.
البته روزهای آغازین مدارس از اهمیت زیادی برخوردارند به جهت ایجاد نگرش مثبت پویایی ذهن تشویق به تلاش و دیگر جنبه ها که هر کدام از منظر روانشناسی بسیار قابل تامل می باشد.
با نزدیک شدن مهر تکاپوی والدینی که برای تامین نوشت افزار و لوازم التحریر فرزندانشان برآمدند به چشم می خورد اما آن چه که قابل توجه است قیمت بهت آور اقلام تحصیلی است بطوری که اگر خانواده ای دو فرزند مدرسه ای داشته باشند هزینه ی لوازم التحریر نه چندان فانتزی آن ها با یک حساب سرانگشتی چیزی حدود ۴٠٠هزار تومان خواهد شد که در شرایط طبیعی بدون درنظر گرفتن شهریه و فرم و یا حتی سرویس مدرسه چیزی حدود بیست درصد درآمد دومیلیون تومانش را صرف خریداری لوازم التحریر معمولی و چه بسا اندک فرزندش می کند.
البته کم نیستند مدارسی که مازاد بر مصوبه دولت و بدون توجه به وضع مالی برخی افراد هزینه هایی را درخواست می کنند و اعتراض شما را با ردیف کردن دلایلی نه چندان قانع کننده بی جواب می گذراند اما بسی نیکوست که در این شرایط سخت اقتصادی اگر امکان پذیر است صرفا جهت کمک به همنوعان به ویژه قشر ضعیف امسال در جشن عاطفه ها لوازم التحریر اهدا کنید یا اینکه اگر در توانتان است به مدرسه ای رفته و برای بچه های نیازمند آن مدرسه لوازم التحریر تهیه کنید.

یا حتی میتوانید به آموزش و پرورش قسمت انجمن اولیا و مربیان مراجعه کرده و از طریق اداره به دانش آموزان نیازمند یاری رسانید زیرا آموزش و پرورش تنها با کمک های خیرین قادر به تهیه و تامین لوازم التحریر افراد نیازمند می باشد.

گزارش:رعنا لشکری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.