×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
مبدأ فعالیت‌های خادمیاران رضوی را مساجد قرار دهید

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان در دیدار با کانون خدمت رضوی شهرستان با تاکید بر استفاده از فضاهای فرهنگی مساجد، تکایا و حسینیه ها بیان کرد: برخی از اماکن فرهنگی در طول سال بلا استفاده هستند و باید از آن‌ها استفاده بهینه شود.

حجه الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی گفت: بنا به دستور مقام معظم رهبری کلیه فعالیت های فرهنگی باید در مساجد شروع و به اجتماع انتشار یابد.


حجه الاسلام و المسلمین حسینی از خادمیاران‌رضوی خواست، فرهنگ رضوی را در جامعه نهادینه کنند و اظهار داشت: همان طور که عنایت امام رضا (علیه السلام) شامل حال شما خادمیاران شده است و به درگاه خدمت ایشان نائل آمدید، باید عنایت داشته باشید که امور محوله از سوی آستان قدس رضوی را به نحو شایسته در جامعه گسترش دهید.


وی از خادمیاران‌رضوی خواست کارهای فرهنگی در مناطق مختلف را اولویت بندی نمایند به طوری که در برخی از مناطق مشکلات فرهنگی، در منطقه دیگر مشکلات اقتصادی و … می باشند، که با تقسیم بندی کارها در دفتر مرکزی تان، مناطق را تقسیم نموده و اولویت بندی کنید تا به نتیجه مطلوب جهت رفع مشکلات نائل شوید.


رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیرجان از خادم یاران رضوی خواست با سایر نهادها و تشکل های فرهنگی هماهنگی و همواری داشته باشند و سعی کنید بتوانید اقدامات بر زمین مانده را خادمیاران رضوی برعهده گیرند و با اقدامی جهادی به اتمام رسانند.

گفتنی است در این دیدار مسئولان ستادی و مدیران کانون های فرهنگی خدمت رضوی شهرستان سیرجان حضور داشتند که در این نشست به بیان مشکلات و دغدغه های فرهنگی شهرستان پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.