×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
متن نامه اعتراضی بسیج دانشجویی به روزنامه قانون

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از سازمان بسیج دانشجویی،با صلوات بر محمد(صلی الله علیه) و آل محمد (علیهم السلام)، بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به درج مطلبی تحت عنوان (دلواپسی نژادها!) در شماره ۴۱۶ آن روزنامه مورخه ۱۴/۲/۹۳ و انتشار مطالب توهین آمیز،خلاف واقع و اتهام زنی های بی پایه و اساس به سازمان بسیج دانشجویی کشور در خصوص برگزاری همایش بزرگ منتقدین ژنو در محل لانه جاسوسی سابق، لازم است به استناد ماده ۲۳ قانون مطبوعات در اولین شماره و در همان صفحه و ستون توضیحات این سازمان منتشر گردد:
۱)متأسفانه روزنامه ای که خود را در جبهه زنده باد مخالف من! تعریف می کند، اینگونه مغرضانه با یک تجمع نقادانه برخورد نموده و اسفناک تر ا ز آن اینکه با توهین،افترا،مطالب خلاف واقع و با ادعاهای نخ نما شده، کلام دشمن را به کام گرفته و علیه یک تشکل دانشجویی می تازد.
۲) بسیج دانشجویی در راستای تکلیف انقلابی خود و رسالتی که آن عزیز سفر کرده حضرت امام خمینی(ره) برای این شجره طیبه بنا نهاد، نمی تواند به مسائل پیرامون خود به ویژه مباحثی که در مواجهه با جبهه استکبار است بی تفاوت باشد ، لذا هیچ گاه هدفی جزء رصد هوشمندانه و نقد دلسوزانه نداشته و ندارد، موضوعی که ریاست محترم جمهوری نیز بارها به آن اشاره کرده است. متأسفانه غبار آلود کردن فضا توسط رسانه های که مدعی حمایت از دولت! هستند هیچ گاه به معنای واقعی کلمه به نفع دولت نبوده و نخواهد بود.
۳)برگزاری همایش بزرگ دلواپسیم اقدام قابل تحسین جمعی از تشکل های دانشجویی از جمله ؛کمیته دفاع و صیانت از منافع ملی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل،دفتر تحکیم وحدت ،جامعه اسلامی دانشجویان و  بسیج  دانشجویی برخی از دانشگاههای تهران،.. در جهت نقد عالمانه توافق نامه ژنو و همچنین کارشکنی نامعقولانه در لغو مکان از پیش تعیین شده، این سازمان ظرفیت مکانی خود را با درخواست این تشکل ها در اختیار این برنامه قرار داد.

۴)استفاده از جملات سخیفی چون سازمان بسیج دانشجویی یا سازمان پایداری، فلج کردن دولت، این جماعت، عامل تهیه و توزیع مستند من روحانی هستم و…از مصداق بارز توهین، افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است ..
۵) صرف نظر از دیگر مطالب منتشر شده، طرح مباحث برخورد انقلابی توسط این سازمان و وقایع سال ۷۸ و ترورهای دوران اصلاحات یک اتهام امنیتی نخ نما شده و البته حساب شده ای است که جا دارد وزارت محترم اطلاعات ضمن بررسی این موضوع برخورد قانونی مقتضی را به عمل آورد.
بدیهی است این سازمان حق خود را برای پیگیری موضوع از مراجع قضایی محفوظ می داند.

روابط عمومی

 سازمان بسیج دانشجویی

index-(1).jpg

یییی.jpg

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.