×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مجتمع مسکن مهر سیرجان به بهره‌برداری رسید

به گزارش “سیرجان خبر” ظهر امروز طی مراسمی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، به صورت همزمان ۳ هزار واحد مسکن مهر در استان کرمان و مجتمع مسکن مهر سیرجان به بهره‌برداری رسید.

۲ هزار و ۴۴۰ واحد از این مسکن‌ها مربوط به شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر در شهرستان‌های کرمان، سیرجان، رفسنجان، زرند و بافت، ۵۱۰ واحد مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۲۵۰ واحد هم مربوط به بافت‌های فرسوده هستند.

احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این مراسم از هزینه ۱۵۰ میلیارد تومانی ساخت ۳ هزار واحد امروز خبر داد و گفت: این واحد‌ها به طور میانگین هر کدام ۷۵ مترمربع زیر بنا دارند.

وی افزود: در استان کرمان ۳۲ هزار مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، ۱۰ هزار مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است و در مجموع ۴۲ هزار مسکن مهر در استان کرمان ساخته شده است.

مهرآبادی عنوان کرد: از مجموع ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار مسکن مهر که از ابتدای ساخت مسکن مهر قرارداد ساخت داریم، یک میلیون ۹۱۵ هزار به اتمام رسیده و از این تعداد یک میلیون و ۷۵۰ هزار واحد به اضافه ۳ هزار واحدی که امروز افتتاح کردیم به بهره‌برداری رسیده‌اند.

منصور مکی‌آبادی فرماندار سیرجان نیز از بهره‌برداری ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در سیرجان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ واحد هم در حال ساخت است و ۵ هزار واحد متقاضی در قالب هفت تعاونی داریم که به دنبال مجوز دریافت زمین و تسهیلات هستیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.