×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مجلس آینده ترکیبی از اصلاح طلبان و اصولگرایان/ مسافران نوروزی در آب گرفتگی معابر سیرجان غرق شدند

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” بسته ویژه خبری رویدادهایی را منتشر می کند که کمتر رسمی هستند و صرفا جهت اطلاع شهروندان و موارد انتقادی می باشند.
مسافران نوروزی در آب گرفتگی معابر سیرجان غرق شدند
روزهای اول بهار مسافران نوروزی در بدو ورود به سیرجان در آب گرفتگی معابر سیرجان غرق شدند و این در حالی است که در بارش های سه روزه اخیر در شهرستان سیرجان باعث شد تا بسیاری از معابر شهر در آب گرفتگی شدید فرو روند و باعث اخلال در عبور و مرور شهروندان شوند.

این آبگرفتگی های هر ساله در سیرجان به یک امر طبیعی بدل شده و عدم مدیریت و نظارت دقیق در امر مهندسی توسعه خیابان های شهر باعث بروز این پدیده شده است.

در سال های گذشته مدیران شهرداری سیرجان تنها راه حل این مشکل را ایجاد شیب مناسب برای خیابان ها و هدایت آن به کانال های سطحی جنوب شهر می دانستند اما پس از گذشته قریب به سه سال از این سخنان مسئولان شهرداری؛ نه تنها هیچگونه کانال هدایت آب در سیرجان ساخته نشده بلکه در اجرای آسفالت خیابان ها هم هبچگونه نظارتی نبوده که وضعیت سیرجان به این شکل است.

عدم انتشار جزئیات دقیق شهادت ماموران ناجا در سرباز

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان روز جمعه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید رضا عبدالله پور منساری در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص نحوه شهادت این شهید گفت: هنوز جزئیات دقیقی در دست نیست و فرماندهی انتظامی کشور هیچگونه صلاحی در خصوص نحوه انتشار این خبر ندیده است.

وی بیان کرد: این شهید در استان سیستان بلوچستان در شهر سرباز در درگیری با گروه های معاند نظام به شهادت رسیده است.

اما معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفته است که این ماموران بر اثر انفجار تله انفجاری که در مسیر تردد آنها قرار گرفته بود به شهادت رسیدند.

مجلس آینده ترکیبی از اصلاح طلبان و اصولگرایان است

شهباز حسن پور در مصاحبه ای از حضور خود در انتخابات آینده مجلس خبر داد و گفت: به طور قطع برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام خواهم کرد، اما ورودم از حوزه انتخابیه کرمان و یا سیرجان هنوز مشخص نیست، ولی بازهم تاکید می کنم بهترین تصمیم برای بنده نظر مردم است.

وی بیان کرد:پیش بینی می شود که مجلس آینده ترکیبی از اصولگریان و اصلاح طلبان باشد، هرچند که در این دوره شانس حضور مستقل ها در قوه مقننه بیشتر است و باید تاکید کرد که طیف وسیعی از مجلس آینده را افراد مستقل تشکیل خواهند داد.

وی ادامه داد: در شهرهای بزرگ و مراکز استان ها به طور قطع دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب رقابت تنگاتنگی خواهند داشت.

اسکان بیشترین مسافر نوروزی در سیرجان
مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تا روز جمعه ۱۶ هزار و ۳۶۹ نفر در مدارس استان اسکان یافتند گفت: تا روز جمعه ۹۹۹ خانوار شامل ۷۶۶ خانوار فرهنگی و ۲۳۳ خانوار غیر فرهنگی در سطح استان پذیرش شدند که شهرستان های سیرجان، راور و انار بیشترین اسکان را در مدارس داشته اند.
ابراهیم جهانگیری بیان کرد: کلاس های مدارس برای اسکان نوروزی سه سطح یک، دو و سه دارند که در سطح یک، این کلاس ها به فرش، پتو، بالشت، یخچال، تلویزیون و وسایل سرمایشی و گرمایشی مجهز هستند و امکان استفاده از حمام نیز برای آنها وجود دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.