×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مجلس باید دولت را برای بیشترین بهره برداری ایران از میادین مشترک گازی ملزم کند

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص بیشترین بهره برداری قطر و عربستان از میادین مشترک گازی گفت:در جایی که میادین مشترک باشد هر طرفی تلاش می کند بیشترین بهره برداری را از میادین داشته باشد و مسئله نگران کننده این است که ما کمی نسبت به برداشت های مشترک بی توجه هستیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مسائل مربوط به میادین داخل حوزه کشور ایران وحوزه IPC این بود که  ما میادین مربوط به ایران را واگذار می کنیم در حالی که در میادین مشترک  مشکل داریم و دیگران بهترین بهره برداری را می کنند .

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید دولت را الزام کند که اصل کار را به سمتی ببرد که  ایران از میادین مشترک بیشترین بهره برداری را داشته باشیم، اظهار کرد: طبیعی است میادینی که به طور قطع در داخل  کشور وجود دارد ذخائرش باقی می ماند.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: اگر الزام برای دولت مد نظر قرار داده شود و در این زمینه  نیز همت جدی داشته باشد در این صورت از حقوق ملت دفاع می شود چرا که این مسئله حق مردم می باشد که نباید کشورهای بیگانه آنها را ببلعند و ببرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.