×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
مجوز قطعی دانشکده علوم پزشکی سیرجان صادر شد

به گزارش خبرنگار سرویس بهداشت و درمان “سیرجان خبر”شورای گسترش وزارت بهداشت در جلسه اخیر خود با مجوز قطعی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشت و درمانی سیرجان موافقت کرد.

مسئول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: قطعی شدن این مجوز در حالی روی داد که با احیای شبکه بهداشت و درمان شهرستان، دانشکده علوم پزشکی به عنوان مرکز آموزشی از مجموعه بهداشتی درمانی سیرجان جدا شده بود.

آتشی پور تاکید کرد: البته اقدام دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای احیای شبکه بهداشت و درمان سیرجان، با هدف ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان بود، چرا که دانشکده علوم پزشکی سیرجان هنوز مجوز قطعی نداشت و برای تقویت خدمات بهداشتی و درمانی آن، دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیاز به احیای شبکه بهداشت سیرجان را احساس و ابلاغ روسای شبکه بهداشت و دانشکده علوم پزشکی صادر شد.

وی اظهار داشت: علیرغم مشکلات موجود، آقای دکتر نصرالله پور و آقای دکتر موقری پور به اصرار مجموعه مسئولیت های مذکور را پذیرفتند تا مجموعه بتواند خدمات خود را تا دریافت مجوز نهایی به شایستگی انجام دهد.

مسئول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان ادامه داد: با صدور مجوز قطعی و پیگیری های ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمان به زودی رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان تعیین و از سوی وزیر بهداشت ابلاغ وی صادر خواهد شد.

آتشی پور گفت: زمینه ساز این مجوز اقدامات سال گذشته در راستای مستقل شدن ردیف بودجه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بود که انشاءلله با تصویب چارت سازمانی دانشکده، بسیاری از مشکلات تشکیلاتی مجموعه مرتفع می شود.

وی ادامه داد: پیگیری ها و تلاش های آقای دکتر مکی آبادی فرماندار محترم و آقای حسن پور نماینده محترم مردم سیرجان در مجلس و آقای دکتر حق دوست رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی کرمان در تحقق این خواسته به حق سیرجانی ها تاثیر فراوان داشت که جا دارد از دلسوزی این عزیزان تقدیر کرد.

وی تاکید کرد: دانشکده علوم پزشکی سیرجان در بدو راه است و نیاز به استمرار پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان دارد تا به طور کامل روی پای خود بیاستد و نیاز است مسئولان محترم شهرستان برای تقویت زیرساخت های ارتقا و توسعه دانشکده علوم پزشکی سیرجان تلاش و مساعدت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.